|
Motion Plus ved 30p |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2018 kl. 19:33 |
Angående Samsung 75" Q7F QLED TV. Når jeg ser TV (Kabel TV) via Kodi mediacenter, så kommer det ud i 30Hz/30p.Jeg har Kodi sat til at skifte til samme frekvens som det medie den afspiller, da det giver den bedste billede kvalitet. Kodi er forbundet via HDMI2 igennem en Denon Receiver. Men af en ukendt årsag, jeg endnu ikke har fundet, så vil TV ikke lave Motion Plus på 30p. I Menu'en er Motion Plus grå, når den spiller 30p. Er der nogen som ved om det kan indstilles, så det kan lave Motion Plus på 30p. Vil gerne have det aktivt, så der ikke er alt det Judder ved panorering. Fungere fint ved 24p /Lars Kuhlmann
Redigeret af ldplusse - 11-Februar-2018 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
Peper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2018 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Lars
Jeg overvejer at købe samme tv. Er du tilfreds med det ?? Mvh Louise |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Jeg er super tilfreds med TV'et.
|
|
![]() |
|
Peper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2018 Status: Offline Point: 5 |
Tak for svar. Jeg må vidst også hellere få det købt så ;-)
/ Louise |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |