|
Motor tv beslag til 65" |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2017 kl. 19:53 |
Hej allesammen
Er der nogen der har kendskab til et motor tv beslag hvor man kan montere et 65" tv. Jeg syntes at jeg har støvsuget nettet, men det er desværre ikke lykkedes mig at finde et beslag. Derfor søger jeg nu hjælp hos jer Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Thomas
Hvad er det for et TV og hvad er vægten? Hvilken type beslag søger du og hvordan skal motoren styre det? Altså, er det til gulv-, bord-, væg- eller loft-montering og skal det dreje eller hæve/sænke? /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lars Jeg søger et motorbeslag til væg, og tv'et skal dreje ud fra væggen. Jeg tænkte noget i stil med dette Tv'et er et Samsung UE65KS8005 Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dit TV vejer 26,6 kg og det viste motorbeslag kan klare 30 kg. TV'et har VESA 400 og det understøtter det ophæng også. Udover ophæng skal du vist skaffe bolte med M8 gevind på ca. 40 mm længde fra et byggemarked el.lign. Men tjek for en sikkerheds skyld med målene. Om beslaget kan tage et 65" TV i bredden og fortsat svinge ud fra væggen. /Lars
Redigeret af Lars - 17-December-2017 kl. 21:53 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |