|
Motoriseret Lærred: Salgspris? |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2012 kl. 09:40 |
Hej, Jeg har solgt huset og har ikke plads til mit nye lærred der hvor jeg flytter hen (et midlertidigt sted). Den 20 Marts 2012 købte jeg dette lærred hos Dustin Home: Hvad vil i mene at jeg kan sælge det til i dag? (Jeg kommer fra Struer området). Jeg vil ikke sælge det til spot pris, da jeg nok kan bruge det om ca. 1 år (hvor det hus jeg skal have bygget er færdig), men jeg kunne godt tænke mig at få en pris ide. Ideen om at pakke det væk på et lager i 1 år skræmmer mig, og jeg kan måske få plads til 140" i det nye hus :) Jeg flytter om ca. 1 måned. Da jeg ikke er 100% sikker på om jeg skal sælge har jeg valgt ikke at poste i SÆLG, KØB sektionen. Precious
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ca. halv pris af, hvad du har givet for det, så 1600 kr. - 1800 kr..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |