|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vallentino85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() Sendt: 30-Juli-2007 kl. 21:56 |
HAR I NOGEN IDE OM HVOR HENNE PÅ NETTET JEG KAN KØBE OVENSTÅENDE OPHÆNG TIL SAMSUNG 40 TOMMER??
OG HAR I, I DENNE FORBINDELSE NOGEN IDE OM HVOR HENNE PÅ NETTET DER ER GODT/SIKKERT AT KØBE TV? SKAL NEMLIG KØBE SAMSUNG M86 MODELLEN!!!
PÅ FORHÅND TAK |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Gør os andre lige en tjenste og slå caps lock fra! På forhånd tak.
Væg ophæng Jeg har ikke hørt noget dårligt om laptops.dk som både har TV'et og vægophænget. Merlin har dog også LE40M86BD på tilbud til 14.000 kr. i denne uge. |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
hifipriser vil være et godt sted at lede i første omgang. Jeg er selv lidt i tvivl om hvor du kan finde motoriserede beslag/ophæng, men TV kan du finde på www.hifipriser.dk, og der nogle af de billigste forhandlere i danmark listet. Dog er det nok en god ide, at undersøge service mm. for de enkelte forhandlere, da der kan være "rådne æg" imellem. Hvis du finder et sted hvor man kan købe motoriserede ophæng vil jeg da gerne høre hvor, og om de eventuelt også har et motoriseret ophæng til et panasonic 42pv70. Redigeret af tosa - 30-Juli-2007 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Det franske firma Erard, producerer motoriserede vægbeslag og møbler. De sælges igennem Expert butikker, og sikkert også nogle netbutikker. Der findes også firmaet Chief som producerer nogle af de fedeste beslag, og de har også motoriserede. Firmaet www.cavea.info distribuerer beslagene, og han kan fortælle jer, hvem der forhandler dem i jeres område. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
moose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Samsung's eget ophæng der kan styres med fjernbetjeningen til TV'et: http://www.samsung.com/dk/products/tv/accessory/wmn5090ae.as p Det har nr. WMN5090AE, så du kan søge efter det på Internettet. Det kan fx. fås her: http://www.billigcomputer.dk/product_info.php?cPath=63_78&am p;products_id=1546 |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
wow nice nok feature - men hold da op en heftig pris - kan jo næsten få en 26" i samsungs lavere serie for den pris!
|
|
![]() |
|
moose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg tror også, at jeg kan nøjes med det fra Harald Nyborg
![]() |
|
![]() |
|
kriller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Hej Valletino
Jeg har købt begge dele ved easyshopping.dk Det virker bare perfekt, og det er rigtigt lækkert man kan styre ophænget fra fjernbetjeningen. Det fedeste er at når du slukker tv'et kører den ind så den hænger helt tæt til væggen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |