|
Motorola RAZR XT910 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2015 kl. 18:20 |
||
Så fik jeg da lige købt min første smartbørge. Ikke fordi, jeg havde behovet, men lige netop denne, ville jeg da gerne eje. Den er købt brugt, men i fin pæn stand. Min KRZR K1 bliver dog ikke lukket ned, men fortsat brugt i det daglige, men det bliver da sjovt, at lære den XT910 at kende. En ret flot mobil i øvrigt.
![]() ![]() |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvorfor valgte du lige en XT910?
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Jeg har en XT910, som snart er udtjent - det har været min bedste mobil til dato.
Perfekt med den buede bagside som er let rug - god løsning når man skal have den hurtigt op af lommen. Ville ønske at de havde fortsat med at lave mobiler med samme design. Genialt at de har 4 knapper i stedet for Googles 3, da indstillinger er klart en fordel altid at have samme sted på en knap.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
||
![]() |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
|||
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Når jeg skrev udtjent, så er det fordi den efterhånden er for langsom i daglidagen - selve telefonen fejler skam ikke noget. Men den er jo en 3½ år gammel telefon.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
||
Jeg har først nu skiftet min XT910 ud (med en Moto G 4G), jeg kunne desværre ikke finde en der var i samme klasse, rent udseende mæssigt.
Tillykke med den.
|
|||
![]() |
|||
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
By the way.......kan man udskifte batteriet på XT-910'erne, eller er det et fast batteri?.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det kan udskiftes hvis man er fingernem og dygtig med en hobbykniv.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Har nu valgt at beholde min aldrende XT910 indtil at der kommer en anden mobil som falder i min smag.
Valgte dog at opdatere den fra Jelly Bean til nyeste Lollipop 5.1, der umiddelbart kører som en drøm. Jeg har ikke oplevet nogen fejl endnu og alt hardware ser ud til at være understøttet, helt ned til lommelygten. Mangler stadig at teste batterilevetiden, da den brugte meget strøm i starten. Men det var også midt i opsætningen, opdatering og installering af alle Apps og det trækker en del. Det kan godt anbefales at benytte et backup program, hvis man eksempelvis ønsker sine SMS beskeder med over. Jeg benyttede denne guide, sammen med den natlige build af CM12.1. Min telefon var på forhånd rooted, så det var oppe og spille på en times tid. Lav ramslot på 1000 GB system og 110-210 til cache, resten bør gå til data.
Redigeret af Cyberguyen - 03-Maj-2015 kl. 11:48 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |