|
Motorola VIP1903 - USB optagelse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2014 kl. 18:46 |
Har modtaget denne box fra Stofa.
Jeg kan se, at boksen har 2 stk USB stik. Kan man tilslutte en USB-harddisk og optage?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har VIP 1963 boxen fra stofa med 500gb HD. Der er også 2 usb stik, og skal bruge den ene til trådløs dongle, så smartdelen fungerer via routeren.
Står der noget om optage via usb i pjecen, for det gør der ikke i min? |
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Nej kan slet ikke finde noget om de USB-stik i folderen.
|
|
![]() |
|
Nogen der ved om den kan optage via USB?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vil jeg da mene man nemt kan finde ud af. Er der et punkt i menuen der leder hen på det, eller andet der tyder på at det er muligt.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej, det har jeg ikke set der skulle være.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Når der trykkes på info knappen, kommer der en bjælke forneden. Er der her vist en rød knap som optagemulighed. Det er der på min 1963 box med HD.
Og hvis du trykker på optageknappen på fj.btj. når du er inde i TV guide, og har valgt en udsendelse. Bliver feltet så rødt, når du flytter curser? Redigeret af Kampus - 21-December-2014 kl. 19:08 |
|
![]() |
|
Ved info er den røde record knap grå på skærmen. Der sker heller intet når der trykkes på record på fjernbetjeningen. Jeg er temmelig sikker på de har disabled funktionen.
|
|
![]() |
|
Har du prøvet at kontakte Teknisk Support på 88303020 alle ugens dage 8 - 22 på nær jule og nytårsaften?
Redigeret af Kampus - 21-December-2014 kl. 20:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |