recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Motorola XOOM tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMotorola XOOM tråd

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 09:08
Jeg glæder mig også til Xoom rammer det danske marked. Specielt ser jeg frem til hvad prisen for den bliver. Vakler en del imellem den og Ipad2, men er klart mere til android end iOS. Build quality ser dog en smule tvivlsom ud på Xoom, og nogle af de designmæssige beslutninger står bag de på Ipad, men hvis prisen kan holdes på det samme som den tilsvarende Ipad model så nupper jeg nok en Xoom når det bliver muligt..
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Anandtech har lavet en udførlig test af den , virker vældig spændende, især hvis den bliver prissat rigtigt!
http://www.anandtech.com/show/4191/motorola-xoom-review-first-honeycomb-tablet-arrives
rigtig god dybdegående test, det tegner til at blive rigtig godt Smile
Til top
jnus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2008
Sted: Denmark
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:45
Hvis enheden skulle komme i april i Danmark, burde vi ikke få en indikation hvem af mobil selskaberne vil udbyde den? Jeg håber også at denne tablet æra får indvirkning på mobilt bredbånd og deres sammensætning.

Redigeret af jnus - 07-Marts-2011 kl. 10:46
Behøves ikke en underskrift
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af jnus jnus skrev:

Hvis enheden skulle komme i april i Danmark, burde vi ikke få en indikation hvem af mobil selskaberne vil udbyde den? Jeg håber også at denne tablet æra får indvirkning på mobilt bredbånd og deres sammensætning.
Indtil videre har jeg kun læst at den kommer til Europa i 2 kvartal, og at England og Tyskland nok står først på listen, så hvornår den kan købes i Danmark vides endnu ikke.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:27
Når Motorola Mobility divisionen ikke vælger at sælge mobil telefoner i Danmark, er chancerne nok små for at det sker, for en mobil aftale skal jo på plads først, og den har motorola jo ikke ville lave de sidste par år, siden de begyndte med Android baserede mobiler.

Så chancerne for en dansk lancering er nok lille, dog kan man håbe på de endelg for en samarbejdspartner på plads, så andre mobiltelefoner som DEFY også tilbydes i Danmark.

Til top
jnus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:30
Ikke verificeret, men lovende... http://www.mobil.nu/nyheder/eksklusivt-motorola-pa-vej-tilbage-til-danmark-med-defy-og-xoom-1.388026.html

Redigeret af jnus - 07-Marts-2011 kl. 13:30
Behøves ikke en underskrift
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 15:34
Det lyder rigtig interessant. Vakler pt imellem Xoom og Ipad2. De skal fungere som controller for min fremtidige Sonos musik streaming løsning Smile
Det bliver spændende at følge

Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 00:47
Hvis den ikke kommer til Dk så kan vi jo satse på HTC (som jo eeeeeeelsker Danmark), rygtet siger de kommer med en 10 tommer til juni.

Men ellers, kan vi jo begynde at poste ting til Xoomen, fx denne nye boot animation http://www.androidpolice.com/2011/03/13/download-retro-style-bios-boot-animation-now-customized-for-the-motorola-xoom/

Den er som navnet siger en version af de gamle PC'er hvor man ser den chekker ram etc. Kræver åbenbart ikke at den er rootet, man skal bare lægge den i den rigtig skuffe. Hehe.

Iøvrigt men hensyn til programmer fra markedet, langt de fleste programmer bør i følge google køre uden problemer. Men hvis programmer er skrevet til en tidligere version af Android (< 3.0) så ved det ikke at det kører på en større skærm, og så ser det mærkeligt ud (fx knapper bliver måske strukket så de bare ser meget store ud) - men funktionelt burde de fleste virke.

Og iøvrigt mens jeg browset markedet på min telefon, så ser jeg mange som skriver at deres app nu er opdateret til at udnytte de større skærme på tablets. 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Reserveret Smile

Hvordan? Jeg kan ikke oprette konto på PCworld.co.uk med dansk adresse.
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Hvordan? Jeg kan ikke oprette konto på PCworld.co.uk med dansk adresse.
Havde ikke kigge på om man kunne bestille til dansk adresse, var bare for at give en indikation at hvilket prisniveau den ender på, men du kan da prøve at skrive til dem og høre om det er muligt, ellers må du vente at se hvornår feks amazon får den til salg eller forudbestilling.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2011 kl. 10:57
Tadaa!

Så er det muligt via amazon.de at bestille både 3g OG Wifi-only versionen af Xoom!

3G versionen koster 699 Euro
Wifi only koster 639 Euro

Happy ordering Tongue
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2011 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Kermode Kermode skrev:

Hvis den ikke kommer til Dk så kan vi jo satse på HTC (som jo eeeeeeelsker Danmark), rygtet siger de kommer med en 10 tommer til juni.

Men ellers, kan vi jo begynde at poste ting til Xoomen, fx denne nye boot animation http://www.androidpolice.com/2011/03/13/download-retro-style-bios-boot-animation-now-customized-for-the-motorola-xoom/

Den er som navnet siger en version af de gamle PC'er hvor man ser den chekker ram etc. Kræver åbenbart ikke at den er rootet, man skal bare lægge den i den rigtig skuffe. Hehe.

Iøvrigt men hensyn til programmer fra markedet, langt de fleste programmer bør i følge google køre uden problemer. Men hvis programmer er skrevet til en tidligere version af Android (< 3.0) så ved det ikke at det kører på en større skærm, og så ser det mærkeligt ud (fx knapper bliver måske strukket så de bare ser meget store ud) - men funktionelt burde de fleste virke.

Og iøvrigt mens jeg browset markedet på min telefon, så ser jeg mange som skriver at deres app nu er opdateret til at udnytte de større skærme på tablets. 

Nu du snakker HTC, løb jeg lige på denne nyhed LINK læg mærke til billedet, en Motorola Xoom men endnu mere spændende, er muligheden for at danmark bliver er forgangsland for HTC (inkl. tablets)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu