|
Motorola XOOM tråd |
Besvar | Side <1234 8> |
Forfatter | |
Davidp
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 09:08 |
Jeg glæder mig også til Xoom rammer det danske marked. Specielt ser jeg frem til hvad prisen for den bliver. Vakler en del imellem den og Ipad2, men er klart mere til android end iOS. Build quality ser dog en smule tvivlsom ud på Xoom, og nogle af de designmæssige beslutninger står bag de på Ipad, men hvis prisen kan holdes på det samme som den tilsvarende Ipad model så nupper jeg nok en Xoom når det bliver muligt..
|
|
Blu-ben
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:16 |
|
|
jnus
Ny bruger Oprettet: 26-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:45 |
Hvis enheden skulle komme i april i Danmark, burde vi ikke få en indikation hvem af mobil selskaberne vil udbyde den? Jeg håber også at denne tablet æra får indvirkning på mobilt bredbånd og deres sammensætning.
Redigeret af jnus - 07-Marts-2011 kl. 10:46 |
|
Behøves ikke en underskrift
|
|
Blu-ben
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 10:55 |
|
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:27 |
Når Motorola Mobility divisionen ikke vælger at sælge mobil telefoner i Danmark, er chancerne nok små for at det sker, for en mobil aftale skal jo på plads først, og den har motorola jo ikke ville lave de sidste par år, siden de begyndte med Android baserede mobiler.
Så chancerne for en dansk lancering er nok lille, dog kan man håbe på de endelg for en samarbejdspartner på plads, så andre mobiltelefoner som DEFY også tilbydes i Danmark.
|
|
jnus
Ny bruger Oprettet: 26-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:30 |
Ikke verificeret, men lovende... http://www.mobil.nu/nyheder/eksklusivt-motorola-pa-vej-tilbage-til-danmark-med-defy-og-xoom-1.388026.html
Redigeret af jnus - 07-Marts-2011 kl. 13:30 |
|
Behøves ikke en underskrift
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Sendt: 07-Marts-2011 kl. 15:34 |
Det lyder rigtig interessant. Vakler pt imellem Xoom og Ipad2. De skal fungere som controller for min fremtidige Sonos musik streaming løsning
Det bliver spændende at følge
|
|
Kermode
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 00:47 |
Hvis den ikke kommer til Dk så kan vi jo satse på HTC (som jo eeeeeeelsker Danmark), rygtet siger de kommer med en 10 tommer til juni.
Men ellers, kan vi jo begynde at poste ting til Xoomen, fx denne nye boot animation http://www.androidpolice.com/2011/03/13/download-retro-style-bios-boot-animation-now-customized-for-the-motorola-xoom/ Den er som navnet siger en version af de gamle PC'er hvor man ser den chekker ram etc. Kræver åbenbart ikke at den er rootet, man skal bare lægge den i den rigtig skuffe. Hehe. Iøvrigt men hensyn til programmer fra markedet, langt de fleste programmer bør i følge google køre uden problemer. Men hvis programmer er skrevet til en tidligere version af Android (< 3.0) så ved det ikke at det kører på en større skærm, og så ser det mærkeligt ud (fx knapper bliver måske strukket så de bare ser meget store ud) - men funktionelt burde de fleste virke. Og iøvrigt mens jeg browset markedet på min telefon, så ser jeg mange som skriver at deres app nu er opdateret til at udnytte de større skærme på tablets. |
|
Davidp
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:16 |
Hvordan? Jeg kan ikke oprette konto på PCworld.co.uk med dansk adresse.
|
|
Blu-ben
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:26 |
|
|
Davidp
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 10:57 |
Tadaa!
Så er det muligt via amazon.de at bestille både 3g OG Wifi-only versionen af Xoom! 3G versionen koster 699 Euro Wifi only koster 639 Euro Happy ordering
|
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 11:19 |
Nu du snakker HTC, løb jeg lige på denne nyhed LINK læg mærke til billedet, en Motorola Xoom men endnu mere spændende, er muligheden for at danmark bliver er forgangsland for HTC (inkl. tablets) |
|
Besvar | Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |