|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 12-August-2009 kl. 17:14 |
Når jeg med enten Slysoft eller Deamon Tool prøver at Mounted en .ISO-fil af en film, så er det Virtuel drev bare tomt?? Det HAR virket en gang - bruger XP. Redigeret af Stay_Bamboocha - 12-August-2009 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det lyder som et korrupt ISO image. Prøv at downloade MagicISO og åbne filen.
Ud fra din fejlbeskrivelse er det mit eneste bud. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
nej for jeg kan godt afspille .iso-filen/BD-image med powerdvd, kan bare ikke så selv filerne på det virtual drev. det skal lige siges at BD-image har jeg lavet på min Desktop som har Blu-ray drev og så skal jeg bruge den på min bærbar som kun har alm dvd-drev. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |