|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|||
Tak for svaret.
Jeg har ikke Quicktime Pro, men jeg prøver lige at kigge på det ffmpeg.
Hvis du/i har en guide til det, må i meget gerne skrive den :)
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|||
I nogle tilfælde er det nok bare at omdøbe filen fra .mov til .mp4
|
||||
![]() |
||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
|||
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|||
MOV containerformatet blev valgt til MP4 i sin tid, så den burde så vidt jeg husker være identisk. Der kan dog sikkert være tilføjet ting i den nuværende MOV som ikke længere er kompatibelt.
|
||||
![]() |
||||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|||
Det virkede ikke ved at omdøbe filerne, og synes ikke rigtigt jeg kunne finde ud af det med ffmpeg.
Er der nogle andre mulige løsninger på problemet :) ?
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|||
Har du prøvet programmet Avidemux som jeg anbefalede?
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja det har jeg prøvet, men det kommer hele tiden med alle mulige fejlmeddelelser osv.
|
||||
![]() |
||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
|||
Mener at mediacoder vil kunne lave trikket for dig.
Kender du ikke en der har Quicktime Pro, ellers køb den Q pro nøgle, det er jo ikke fordi den koster en formue.
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|||
Prøv at læse hvad der står i disse meddelelser. Det er nemlig ikke altid fejlmeddelelser, men ofte meddelelser du blot skal svare ja til.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
biehe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||
Har du prøvet Mp4Cam2Avi?
Hent det på: http://mp4cam2avi.sourceforge.net/
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |