recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Move, nødvendigt udstyr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMove, nødvendigt udstyr?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Almindelige controllere er ikke rigtigt designet til at skulle bruges med en hånd, så tror det bliver svært at spille med dem selv om det er teknisk muligt

Det er faktisk lettere end man skulle tro (Har lavet udførlig test, for at se om de specielle controllere er nødvendigeLOL)

Kan du ikke give et eksempel? Bruger man ikke knapperne under spillet?

Jeg kunne da godt tænke mig at spare navigation controllerne.
Kuro
Til top
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Oprindeligt skrevet af ArneBjarne ArneBjarne skrev:

umiddelbart er EU tilbudet da noget fesent i forhold til US, som rent faktisk inkluderer Sports Champions i stedet for bare en demo disk

Axelmusic.com er rent faktisk EU:

Oprindeligt skrevet af AxelMusic.com AxelMusic.com skrev:

Alle ordre til Danmark bliver sendt indenfor den Europæiske Union. Du vil ikke blive udsat for at skulle betale yderligere gebyrer eller moms på dine indkøb hos os.

Det er jeg fuldstændig med på. Det jeg mener er, at det bundle de sælger er US standard bundle, som i modsætning til EU bundle inkluderer Sports Champions spillet. Det gør det jo unægteligt til et noget bedre bundle.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 17:59

umiddelbart er EU tilbudet da noget fesent i forhold til US, som rent faktisk inkluderer Sports Champions i stedet for bare en demo disk

Alle ordre til Danmark bliver sendt indenfor den Europæiske Union. Du vil ikke blive udsat for at skulle betale yderligere gebyrer eller moms på dine indkøb hos os.

Det er jeg fuldstændig med på. Det jeg mener er, at det bundle de sælger er US standard bundle, som i modsætning til EU bundle inkluderer Sports Champions spillet. Det gør det jo unægteligt til et noget bedre bundle.

Ja, det er lidt "nedren" - jeg ledte også efter et startbundle med Sports Champ. men kunne ikke finde det.

Jeg vil lige skrive en ny tråd med mine "first impressions"...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 19:53

De sender fra Amerika til et lager i Danmark også videre ud til dig. Derfor får du et amerikansk produkt, som så åbenbart er bedre end det vi får her i Europa.. Men det er jo så ikke noget nytTongue
Til top
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 20:50
Hvordan fungerer det med projektor i et rum med lidt belysning ?
Nogen som har erfaringer med det ?
Mvh Martin.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu