|
MP og Konig Remote (MCE) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2013 kl. 20:19 |
Hej alle
Jeg er ved at sætte en ekstra Media Portal klient op og har i den forbindelse købt denne remote: http://www.konigelectronic.com/nl_nl/1117306 Den skulle kunne det samme som en standard Win MCE remote. men men men Jeg kan ikke få knappen "Stop" til at virke, samt knappen "Start" også kendt som "The greene button". Sidstnævnte hverken til at starte MP eller at få MP til at gå til hovedmenuen inde i applikationen. Da den havde en "tænd-sluk-knap" til både pc og en til tv, så regnede jeg med, at man kunne programmere tv-knappen til at tænde og slukke mit tv. Men det er jeg i tvivl om nu. Nogle forslag ?
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |