|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Gyldendal Lyd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Gyldendals lydbøger - på dansk - kan købes som download hos bl.a. www.ennybog.dk. Lydbøgerne kan også købes som mp3-cd'er (altså hele bogen som mp3-filer på en cd-skive) og herfra overføres til iPods, mobil og andre afspillere. Brug evt. programmet "MP3 to iPod Audio Book Converter", som er anbefalet ovenfor. Her kan man samle alle filerne til en samlet fil, der konverteres til m4b og i iTunes og på iPods genkendes som lydbøger og derfor lægger sig i den "rigtige" mappe. Ved dette format kan afspilleren desuden "huske", hvor man kom til, selvom man har hørt musik eller andet indimellem.
|
|
![]() |
|
simp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Der ligger en god beskrivelse til hvordan man lægger sine lydbøger over på sin Ipod derinde på dinlydbog.dk. Lydbøger på din iPod
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Hello Læs dem gratis på "netlydbog". God service fra bibliotekerne. log ind med cpr.nr + pinkode fra dit lokale bibliotek. prøv det. mvh john |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
RuneR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
smart nok, men man kan ikke ligge den ind på sin iPod kan man ?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
De kan godt downloades i WMA format, men de er låst med DRM, og kan kun høres i 30 dage. Desværre supporter IPOD ikke DRM, så de kan kun aflyttes på en MP3 afspiller der supporterer DRM (hvilket mange nyere Nokia mobiler gør). Der findes programmer der kan konvertere dem til MP3 format uden DRM, men det er vist ikke lovligt. /Peter |
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Hej igen Husk at afspilleren skal understøtte DRM10. Det gør bl.a. Creative mosaiq og zen samt f.eks. nogle af nokias mobiltlf. bl.a. 5310. Men ikke i-pods. Man kan for nærværende låne 2 lydbøger pr. 30 dage. Altså netlydbog.dk og vælg dit bibliotek. mvh john |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Tusnelda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej alle sammen... det der program I henviser til der laver mp3 om til m4b så man kan få sine lydbøger på sin Ipod.... Det funger bare ikke for mig... Selv om jeg adder alle filer så konverter den kun den ene, resten forbliver som de hele tiden har været.... Det lyder og ser ellers simpelt ud, så selv jeg skulle kunne finde ud af det .... HJÆLP Hilsen Tusnelda
|
|
![]() |
|
Baseman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Hej Tusnelda Det er ved at være et stykke tid siden jeg selv brugte programmet (har ikke haft mp3-bøger som skulle konverteres), så min første tanke var, at det måske er nødvendigt at markere alle filer for at få dem med i konverteringen. Men nej - jeg forsøgte lige at hæfte mp3'er sammen, og det fungerede bare. Jeg ved ikke om der kan være et eller andet galt med fil nummer to, som gør at processen bare ikke kommer længere. Erik |
|
Baseman in color
|
|
![]() |
|
Tusnelda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hey.. Mange tak for svar, man bliver jo lidt fustreret når det ikke virker... Hilsen Tusnelda |
|
![]() |
|
Apollo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej. Du kan købe danske lydbøger fra www.lytenbog.dk. Her er også en nem vejledning til, hvordan du lægger lydbogen ind i iTunes. Man kan købe lydbøgerne til download, så man får den med det samme! Redigeret af Apollo - 04-Marts-2009 kl. 22:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |