recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MP3 mapper på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMP3 mapper på PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nkt1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 474
Direkte link til dette indlæg Emne: MP3 mapper på PS3
    Sendt: 13-November-2008 kl. 14:15

Hej,

Jeg ved der er skrevet omkring mappestrukturen før på ps3, men synes ikke jeg kan finde svar herinde på følgende :

Når jeg laver en mappestruktur på en USB stick der indeholder følgende : Music/Bandnavn/Album/Sange og vil kopiere dem til ps3, så lægger ps3éren bare alle sangnavn filerne ind UDEN mappestrukturen, selvom man kan skifte visning med kunstner/album osv, men det vigtigste, nemlig mapperne, mangler så man har det fulde overblik..?

Jeg ved godt man bare kan afspille fra USB stick, men nogle gange vil jeg gerne have det til at ligge på min ps3.

Nu er det sådan at jeg lagde ca 1000 sange ind på min ps3, som nu ligger som 1000 sang filer uden Mapperne. Jeg vil gerne slette disse på en gang, men kan ikke rigtigt hitte ud af hvordan jeg lige gør det..?

Nogle forslag høres gerne til ovenstående..?

PFT

Redigeret af nkt1 - 13-November-2008 kl. 14:20
Til top
nkt1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 474
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 19:35
Kom frisk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 20:50

Så vidt jeg ved kan du ikke have egentlige mapper på PS3'en du skal selv gruppere de enkelte sange, så det bliver en slags pseudo-mapper.

Kan ikke huske hvor du sletter alle filerne, men der er et sted hvor man kan markere flere eller alle måske inde i "trekant" menuen?.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu