|
MP4 og undertekster |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lige en skrivefejl.. det var ikke kun lyd jeg mente.. den afspiller slet ikke live tv...
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
hhmm... hvad har du ellers installeret af codecs og sager - også hvad der har været installeret ?
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
nosa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 36 |
Jeg har forsøgt med Shark007. Men det lykkes ikke at få undertekster på plus efter jeg fik skiftet over kan den ikke længere trække fuld HD.
Da jeg lige er flyttet har jeg ikke rigtigt tid og har derfor kun givet det et forsøg, planen er at lige at sætte mig lidt mere ind i det og give det par ekstra forsøg.
Redigeret af nosa - 03-Februar-2013 kl. 13:58 |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
det har også drillet for mig - men er lykkedes ved at følge guiden.
Et reset i opsætningen af Shark til standard-indstillinger er værd at overveje og så tage den forfra.
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
jeg har fået det til at lykkeds med de nyeste codec fra shark... alt sat til standart, undtaget på Swap fanebladet, der har jeg disabel micorsoft´s audio decoder.
så køre det hele :)
|
|
![]() |
|
Dejligt - Det er godt at høre
![]() Tjek lige om lydniveau er ens på TV ved HD-kanal kontra alm. digital ?! Mine HD-kanaler er ret lave |
|
;o)
|
|
![]() |
|
Det har jeg ikke tænkt over... det må da lige afprøves... ellers må der bare skrues højere op for anlæg :D
|
|
![]() |
|
jep - og når der er kanalrundfart så støves højtalerne også fint af
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
mht. lyd - så prøv at gå ind i Sharks som admin og under fanen "config" vælg "FFDshow Audio Config" og under "Volume" tilvælge "normalize" + "Regain" ser udmiddelbart ud til at klare det
NB Istedet for 400% valgte jeg dog 250% i "Max amplification" |
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |