recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MP4 og undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MP4 og undertekster

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af kenp kenp skrev:

jeg får enten undertekster på MP4 eller lyd på live tv.... der er jeg strandet :(, så præcist hvor jeg har lavet ged er så det..

lige en skrivefejl..

det var ikke kun lyd jeg mente.. den afspiller slet ikke live tv...
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 20:07
hhmm... hvad har du ellers installeret af codecs og sager - også hvad der har været installeret ?
;o)
Til top
nosa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 13:57
Jeg har forsøgt med Shark007. Men det lykkes ikke at få undertekster på plus efter jeg fik skiftet over kan den ikke længere trække fuld HD.

Da jeg lige er flyttet har jeg ikke rigtigt tid og har derfor kun givet det et forsøg, planen er at lige at sætte mig lidt mere ind i det og give det par ekstra forsøg. 

Redigeret af nosa - 03-Februar-2013 kl. 13:58
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 15:29
det har også drillet for mig - men er lykkedes ved at følge guiden.
Et reset i opsætningen af Shark til standard-indstillinger er værd at overveje og så tage den forfra.
;o)
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 14:46
jeg har fået det til at lykkeds med de nyeste codec fra shark... alt sat til standart, undtaget på Swap fanebladet, der har jeg disabel micorsoft´s audio decoder.

så køre det hele :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 15:39
Dejligt - Det er godt at høre

Tjek lige om lydniveau er ens på TV ved HD-kanal kontra alm. digital ?!
Mine HD-kanaler er ret lave
;o)
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 15:45
Det har jeg ikke tænkt over... det må da lige afprøves... ellers må der bare skrues højere op for anlæg :D
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 15:49
jep - og når der er kanalrundfart så støves højtalerne også fint af
;o)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 22:18
mht. lyd - så prøv at gå ind i Sharks som admin og under fanen "config" vælg "FFDshow Audio Config" og under "Volume" tilvælge "normalize" + "Regain" ser udmiddelbart ud til at klare det

NB Istedet for 400% valgte jeg dog 250% i "Max amplification"
;o)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu