|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 25-November-2008 kl. 09:08 |
Hej Jeg har forsøgt at få mit cpu niveau ned ved at flytte belastningen over til grafikkortet. Til det har jeg forsøgt med Media player classic home cinema og fuldt vejledningen til hvordan man enabler undertekster. Dvs. vælge EVR custom renderer og autoload af subtitles, men jeg kan ikke få playeren til at vise underteksterne. Jeg har ikke andre filtre aktiveret. Mit setup er Vista Ultimate, ATI Radeon HD4350. Materialet er MKV og MT2s. Er der nogen som har haft held med at slå undertekster til? Cklausman Redigeret af cklausman - 25-November-2008 kl. 09:18 |
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Lad mig spørge på en anden måde. Er der nogen som har fået DXVA acceleration (Hardware rendering) til at virke sammen med undertekster i hvilken som helst afspiller eller medie center applikation ved afspilning af MKV eller m2ts materiale? Cklausman |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Undertekster virker som regel kun med overlay renderer, herunder FFdshow, Vobsub...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |