recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MPC-HC Guide
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMPC-HC Guide

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tiim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 21:43
Nå!

Endnu en gang skal du have mange tak for hjælpen.
Nu kører det. Klokken er grøn og det er tid til, at se film ; )
Kan man godt komme med tilføjelser til dit forum her, hvis man måske har lidt sprødt at dele med mængden?

Godaften.

Vh
Tiim
Det er nææææææsten perfekt nu ; )
Til top
jonaspoulsen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 00:48
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Også tak for en super guide herfra. Jeg har dog et problem. Jeg har fulgt din guide og alle indstillinger er identiske bortset fra jeg har en nyere version af LAV-filters.

Hver gang jeg aktivere "reclock Audio renderer" under output i MPC fryser MPC så snart jeg trykker play. Vælger jeg default i audiorenderer så kan jeg afspille filen men af gode grunde startes Reclock ikke op og jeg får framedrop :(

Jeg har derfor konkluderet at fejlen ligger i indstillingerne under fanebladet "Audio settings" i ReClock. Jeg har prøvet lidt forskelligt men intet hjælper.

Nogle der har oplevet dette eller har en ide til hvorfor det sker? 

Redigeret af jonaspoulsen1 - 07-December-2011 kl. 00:49
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af Tiim Tiim skrev:

Kan man godt komme med tilføjelser til dit forum her, hvis man måske har lidt sprødt at dele med mængden?

Ja, gør du bare det :-)

Oprindeligt skrevet af jonaspoulsen1 jonaspoulsen1 skrev:

Jeg har derfor konkluderet at fejlen ligger i indstillingerne under fanebladet "Audio settings" i ReClock. Jeg har prøvet lidt forskelligt men intet hjælper.

Prøv at installere den sidste MPC-HC version, de har fået styr på en fejl som påvirkede D3D
Til top
jonaspoulsen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af msl msl skrev:

Prøv at installere den sidste MPC-HC version, de har fået styr på en fejl som påvirkede D3D

Tak for tilbagemeldning. Jeg har prøvet hvad du anbefaler og det ændre situationen lidt.

Den kommer op med en fejl om at mit graffikort (Nvidia Geforce 9400 onboard) ikke er kompatibel med Reclock. Herefter fryser den stadig. Såfremt jeg fravælger brug af reclock kan filmen godt startes op.

Har du nogle ide om hvad det kan skyldes. Er der simpelthen graffikkort der ikke kan kører sammen med Reclock? Kan se du benytter ATI.

På forhånd tak.

Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 16:13
Det er fordi dit kort ikke understøtter 24 bit/32 bit, tror jeg nok :-) Prøv at nulstille lyddelen til default indstillinger.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu