|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 21:35 |
Hej Jeg har fundet et modul til ci slottet bag på tv'et (samsung 42" plasma)som skulle kunne konvertere mpeg4 til mpeg2: http://eldanmark.dk/satellit_udstyr/camoduler/cam_mpeg4_til_ mpeg2_2251_da.html?manufacturers_id=1 Nogen der har erfaringer med sådan et kort? Vil jeg kunne modtage de nye DR kanaler med det? Eller skal jeg købe hellere købe en mpeg4 tuner? Jeg modtager digitalt via alm. antenne og har ingen planer om boxer eller andet betalings tv lige nu Redigeret af Susgaard - 20-Oktober-2009 kl. 21:36 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Modulet understøtter ikke det lydformat, som anvendes til MPEG4 i Danmark, så nej, det vil ikke virke.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Susgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
okay tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |