|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 13-Januar-2010 kl. 20:46 |
|
Hej Gutter / Gutinder.
Jeg er den lykkelige ejer at et Pana pz70 (grin bare, er jo ikke state of the art) ;o) - Og har jo ligesom det meste af DK fået de fine nye signaler som sendes i Mpeg4, så langt så godt, men nu er det jo sådan et min ellers fine tv ikke kan vise denne format, og det er INGEN grund til at jeg går ud og køber nyt tv igen, da jeg jo er rigtig glad for det, og mener at det har et rigtig fint billede. Mit spg. går ud på om der er nogen form for kort (kan se på bagsiden af tv'et at der et slot) eller er den eneste udvej at købe en af disse bokse som f.eks. Boxer reklamere med, og hvilken kort/boks skal man så købe, der er jo en masse rygter omkring de bokse, og at de langt fra er lige gode alle sammen. Håber på jeres ekspertise, og lidt hjælp med på vejen. På forhånd tak. |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Den eneste udvej er en ekstern boks.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Suk, det var også hvad jeg "frygtede" .. Hvilken box kan du/i anbefale ??
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
På mandag kan du købe en split ny Panasonic 42" TX42X1OY til kr 3999.- Hvis: Den skulle være klar, så du ikke behøver box, men: Tjek lige on den har C-tuner /MPGE4 |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
På mandag kan du købe en split ny Panasonic 42" TX42X1OY til kr 3999.- Hvis: Den skulle være klar, så du ikke behøver box, men: Tjek lige on den har C-tuner /MPGE4 Hos: Elgiganten |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hej!
Der arbejdes vist på kort til C1 porten - se artikel om digitalt net har i forum og debatforum hos HIFI-klubben - der har været problemer med lyden.
|
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil du fortælle at denne fladskærm ikke kan bruges Det er da ellers en af de mest solgte Elgiganten ? er det et oversødisk produkt ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Tænker du på CAMs som kan re-encode MPEG4 til MPEG2, så et TV med MPEG-2 DVB-T kan bruges til MPEG4? Ja, de findes men de kan ikke modtage HE-AAC lyd. Jeg tvivler på at HE-AAC bliver implementeret, og selv hvis det gør, vil det være en ringere løsning end at købe en ekstern box. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
E.L.
|
||
![]() |
||
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Hej E. Larsen ! Er du sikker på at det er et Panasonic TX-P42X10Y (og ikke TX-P42C10Y) der er på tilbud i Elgiganten i næste uge til 3999,- ? (det er godt nok billigt så). M.v.h. Poul |
||
![]() |
||
![]() |
|
som skrevet i starten af tråden, så har jeg IKKE interesse i at skille mig af med skærmen, så derfor må det eneste alternativ så være en boks..
Nogen som kan anbefale een? Har selv kigget på en Triax T-HD 409 VA. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ifølge der omdelte reklameavis Panasonic TX 42X10Y Det står helt klart |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |