|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() Sendt: 06-August-2009 kl. 23:10 |
|
Hey folkens... Jeg har for cirka et år siden købt tvet Samsung LE40A656 fra wupti.com og spekulerede over det med digital tv. Jeg kom så til at tænke på om der egentligt var mpeg2 eller mpeg4 koder i det. Kan man på nogen måde læse det et sted eller er der en måde til man ved det? Lige i øjeblikket modtager jeg digital-tv og kan se DR1, DR2, DR-UPDATE og TV2. Jeg ved ikke om det har nogen betydning på om det er det ene eller det andet ?? På forhånd tak.. |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Det fremgår her (i øverste linje af tilbuddet) at der er tale om et MPEG2-produkt: http://www.prcdata.dk/produkt/samsung-le40a656-spar-2000-dan sk-mpeg2-dvb-tc/88570750/udvidet/ Besyndeligt at det ikke fremgår af specifikationerne! Man skal se sig for, især når prisen er sat ned!
Redigeret af Vilhelm - 07-August-2009 kl. 00:49 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
Okay, lidt triste nyhedder men sådan er det jo, hehe. Men tak for hjælpen! :-) |
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
Ellers tror jeg generelt at man bør gå ud fra at hvis der ikke specifikt er nævnt mpeg4, så er DVB-t/c tunere kun med mpeg2 support.
|
||
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det har du nok desværre ret i...
|
||
![]() |
||
renenielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Og hvis du checker Samsungs site, vil du kunne se, at det skulle være Mpeg4 - men hvis du sidder med egen Antenne - så kunne du prøve at lave en søgning efter kanaler og se om G-TV dukker op - og kan du se den, er det h264 kompatibel. |
||
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580 Sony STR-DH520 Humax iCord Mini (HD+/Fransat) Apple TV3 (Rental) |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Du overser at Samsung på sit site omtale to modeller LE40A656/676 Det er kun 676 der er med MPEG4 Det er desværre 656, vores ven har fået købt. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |