recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mpeg4 kanalerne er pludselig væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMpeg4 kanalerne er pludselig væk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Mpeg4 kanalerne er pludselig væk
    Sendt: 17-April-2010 kl. 23:28

Hej!

Ca. siden i onsdag har jeg ikke kunnet se DR HD, DR K, DR Update OG Ramasjang. Altså MPEG4 kanalerne.
 
Jeg bruger Windows 7 Media center med et tv tuner kortet "WinTV-NOVA-TD-500-HD" hvortil driverne er opdaterede.
 
Det er ikke tuner kortet der er problemet fordi jeg også har installeret DVBViewer softwaren på maskinen, og den kan godt modtage kanalerne. Jeg vil dog meget hellere bruge windows media center end det.
 
Microsoft har også udsendt opdateringer til Windows 7 her midt i ugen, men dem har jeg haft afinstalleret, og det gjorde ikke nogen forskel. Umiddelbart så de heller ikke ud til at kunne påvirke windows media center.
 
Endelig er der jo det med at DR har gjort det muligt at slå undertekster til og fra. Hvilket også skete her midt i ugen. Jeg mistænker dette for at have skabt problemerne.
 
Jeg vil meget gerne vide om der er andre der har problemet og evt. har løst det. Jeg vil også gerne hører fra dem der kan underbygge eller afkræfte teorien om at det er DR's ændringer der har skabt problemerne.
 
På forhånd tak.
 
Mvh Martin
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu