|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stew007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 29-Januar-2010 kl. 18:13 |
Hey nørder og andet godtfolk
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i klogere på end mig. Jeg er ude efter en mpeg-4 med optager funktion i. Jeg har set på Denvers 105 og 110. Men jeg kan forstå at alt kør fat32, hvilket for mig er et irriterende problem. Spørgsmålet er om i har kendskab til en boks som kør med NTFS filsystem? mvh Steffen |
|
![]() |
|
jimdavisjr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2009 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hej Steffen.
Jeg kender intet til de to du nævner, jeg har selv en Sagem DTR 94250TA. Den overvejer jeg at afskaffe da jeg ikke får brugt optage funktionen. Den er købt August 2009.
Og ja den er også FAT32.
|
|
![]() |
|
stew007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa
Okay, tak for respons. Jeg må lede videre så.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
du finder nok kun en linux baseret løsning, som koster 3k+ .. så kik efter azbox, vantage,abcom,dreambox osv... de har vist alle dvb-t og pvr funktion..altså kan optage mpeg4 til harddisk,som kan kopieres ud fra harddisken via ftp.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Eller overvej en løsning baseret på tuner i pc. Så er det nærmest kun fantasien, der sætter grænsen for, hvad man kan gøre
![]() |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Ved ikke om du har læst hele tråden:
![]() Ifølge Morten Pannen (hans indlæg starter vist på side 14) er der plan om at skifte til NTFS filesystem i den kommende tid. Spørgemålet er hvornår det bliver stabilt, incl. andre problemer.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |