Vilhelm skrev:
Dit tv kan kun modtage analogt, og det er, som jeg tidligere har skrevet, forklaringen på at du fx ikke kan modtage DR Update og andre kanaler der kun sendes digitalt. Du skal derfor have en digital boks, ikke fordi det bliver januar 2012 (der sker ikke noget afgørende uanset hvad du får af vide af manden i NAL-nettet), men fordi du gerne vil modtage digitalt og få adgang til de kanaler der kun sendes digitalt.
Du linker til en Triax boks til 800 kr. Den kan være god nok, men den har en Conax kortlæser til Canal Digital, og den dur ikke til noget hvis du skulle få lyst til at abonnere på Ekstrakanaler og -pakker fra YouSee.
Har du ikke planer om at tilkøbe dig ekstrakanaler, kan du få en velegnet DVB-C MPEG-4 boks for ca. 500 kr. i store supermarkeder. Ønsker du en boks hvori der kan indsættes en kortlæser og et kort fra YouSee, kan Clint DC3 og Clint DC5 være en løsning, hvis vi skal holde os i den billige ende. |
Okay, så skipper jeg Triax-boksen, og ser på, hvad jeg ellers vil købe (evt. en boks med Clint DC3). Dog skal den have AC3 og MP4-lyd, men det kigger jeg på og siger tak for svarene :)