recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mørke billeder skifter til grå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mørke billeder skifter til grå

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
chrizholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrizholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 12:15
Jo, jeg oplevede helt klart også pixelering eller støj i billedet. Fx var overgange fra lys himmel til mørk ikke glidende. Men det er ikke det samme, som at sort bliver gråt.
It's Not the Bullet that Kills You (It's the Hole)
Til top
JonasNF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasNF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 15:17
Hejsa

Jeg har oplevet det samme på mit KD-55X8505C. Der kunne det løses ved at slukke for lys-sensoren under billedindstillinger 

Vh Jonas
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af chrizholm chrizholm skrev:

Okay, nu bliver det spooky. Det seneste afsnit af Game of Thrones (no spoilers her), der foregår meget i mørke, afslørede, at tv'et stadig i mørke scener skifter mellem sort og gråmeleret.

En af mine gæster bemærkede, at skiftene netop sker, når personer i programmet begynder at tale. Og damn, om han ikke havde ret. Hver gang en person åbnede munden, slog billedet over i gråt på de meget mørke/næsten sorte billedpartier.

Kan nogen give et bud på, hvad der sker?

Jeps....

Tekstningen kræver (Hvidt)lys.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu