|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Genskin er nu et problem.
Jeg har vinduer lige op til mit tv, og det ødelægger altså lidt helheds oplevesen. Kan sagtens se billedet på skærmen, men det er altså bedre når solen ikke står lige ind på ![]() ( Persinner og det var der da jeg flyttede ind) Skal finde mig nogle mørke gardiner og midten, og så tror jeg at persinnerne bliver skiftet ud med rulle eller plissegardiner |
|||
![]() |
|||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Altså, jeg ville selv klart gå efter mørklægningsgardiner.
Hvis du kigger i ikea, så har de nogle der er billige, men desværre hænger lidt ud fra vinduet. Hvis du skal have rigtige mørklægningsgardiner, men skinne i hver side af gardinet, sådan at afskærmningen bliver total, ja så kommer det nok til at koste en del. I min gamle lejlighed brugte jeg ikea's mørklægningsgardiner, og var godt tilfreds til den pris. Men igen, de skærmer ikke af i siderne eller for toppen. Hvad størrelse skal du bruge dem i? |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Sploink |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Nej, havde ikke "problemer" med min gamle Prosonic skærm. Der kunne jeg ikke se mig selv i skærmen, når der var sol i stuen
![]() Men derfor er det stadig en lækker skærm |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Regner også med at jeg smutter i Ikea og kigger. De er temmelig billige derude, og har ikke brug for total mørklægning. Skal bare have mulighed for at dæmpe lidt mere for solen, når den står lige ind ![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg har både haft et loewe 32 crt tv og et phillips crt tv i 32 tommer og de var som et spejl. havde et sony 40w3000 i 14 dage og det viste også et dårligt billede med sol i stuen. Der hjalp mørklægningsgardiner så ikke, den havde stadig et dårligt billede ![]() |
|||
![]() |
|||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||
Øh, hvem er det du hentyder til? ![]() |
|||
![]() |
|||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Da jeg ledte efter mærklægningsgardiner, fandt jeg ud af, at bilkas var de billigste, hvis vi lige ser væk fra eventuelle tilbud som andre måtte have. |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Al den genskin snak har jeg aldrig forstået. Sikkert bedre formuleret |
|||
![]() |
|||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||
Ja, jeg forstår det stadig ikke. OP er projektor-ejer, mon ikke det er derfor han vil mørklægge, jeg selv mørklægger børneneværelserne så børnene sover bedre. Du er sådan set den første der nævner ordet genskin i denne tråd. Goddag mand - økseskaft |
|||
![]() |
|||
Gordanmark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Er der nogle som har erfaringer med de professionelle mørklægningsgardiner, og steder som er gode at handle med og priser på dem mvh Gor |
|||
Pioneer KRP-500AW (ISF Kalibreret)
Pioneer BDP-LX08 |
|||
![]() |
|||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
||
bruger selv dette: http://www.trendyvilla.dk/morklaegningsgardiner-manuel-betje ning.html
mega godt der bliver helt mørkt:D |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |