|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Personligt syns jeg bare at de er dyre, specielt i store mål. Eller er det bare mig? |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
nej det har du ret i men man får sku også mørklægning for pengene.
her kan solen stille sig foran vinduet uden at en stråle går igennem. Det eneste problem for mig er at jeg sover dobbelt så meget med det nede, hvis man vågner tror man ikke klokken er en skid selvom den er 10 eller 12. |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Friedel
Det lyder sku lækkert. Ville ønske jeg havde råd til ordentlig mørklægningsgardiner ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
ja kan også kun anbefale disse de gør sku det de skal.
overvejer selv at spare op til dem til min hjemmebio men venter sku til jeg har fået projektor:D |
|
![]() |
|
Petermadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har netop lige fået installeret Velux rullegardiner i mit "bio"-rum, hvilket er en virkelig fed løsning og slet ikke så dyrt som jeg regnede med. Det er så uden elektronisk motorstyring og fjernbetjening, men kan nu nok leve med at hive dem op og ned manuelt ![]() |
|
Mit setup:
Denon 1910 DVD Denon AVR 2105 Dali Suite 5.1 H Audio Pro Sub B 1.35 Samsung LED Velux Rullegardiner |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |