|
Mærkelige "dots" på Win 7 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var også min tanke! Eller som jeg har prøvet - det ene ben i DVI-stikket var bukket, så det rørte ved et andet ben... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det er ihvertfald en hardware fejl på den ene eller den anden led. Kan også være RAM fejl på gfx kortet - Dårlig forbindelse (i kabel som andre har nævnt) eller måske på selve kortet/bundkortet, hvor kold/varme er med til at ændre resultatet.
Har du mulighed for at udskifte gfx kortet. I såfald ville jeg helt klart gøre det. |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Hej
Vil prøve med et andet hdmi kabel. Det et i øvrigt et alm kabel, ikke mini. Det et 15m langt |
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Så vil jeg gætte på at det skyldes for ringe afskærmning/kabel... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Ligner det ikke lidt det "purple snakes"problem der var på panasonic skærmene?
![]() Måske rammer driveren en farve som tv'et ikke kan li' - det er altsammen spekulationer, men de er vel lige så gode som det i andre er kommet op med? |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Det ligner lidt som om den kører med 16 bit farver
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Jeg har haft et lignende problem på Samsungskærm.....Det er et dårligt kabel eller et dårligt forbundet kabel. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Jeg har nu prøvet at have maskinen hen og stå ved tv'et, og sat til et andet (kortere) hdmi kabel. Og jeg kan ikke genskabe fejlen, har prøvet at skifte opløsning en hel del gange. Så jeg går stærkt ud fra, at det er kablet.
Nu er jeg lidt nærig, så jeg vil prøve et Harald Skrald HDMI kabel: http://www.harald-nyborg.dk/p4077/hdmi-kabel-10-m Det kabel jeg har pt. kostede 1100 bobs i El-elefanten. |
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Ligner som Patriarken siger en kabelfejl...
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Et 15m HDMI kabel er også en kritisk længde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |