|
Mærkelige farver på Netflix Sony tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov ja, link er rettet.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4659 |
Det ligner noget dynamisk billedbehandling. Er du sikker på, at skærmen kører i samme billedprofil, når du ser Netflix hhv. fra indbygget app og via en HDMI-kilde? Husk at skærmen kan have forskellige indstillinger for hver inputkilde.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
ja den er sat til standard også i app profilen(Dolby vision). Herefter har jeg prøvet at sige nulstil alt.
Umiddelbart oplever jeg kun problemet med Dolby vision på den indbyggede Netflix player.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4659 |
Hmm, det er spøjst. Jeg husker ikke at have set problemet før.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
er der ikke en med et af8 eller ag8 som kan teste de første 4 scener i “let it snow” i Dolby vision med den indbyggede Netflix player.
Er jeres scener også grønne eller ser der normalt ud ?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Jeg har en A1, med samme Android version som en AF/AG 8, og måske dermed samme Netflix app version. Og mit Netflix billede står bedre end din ATV version ( og kan måske skyldes din optagelse og sidenhen afspilning på en iPad ). Og først da jeg spillede dine efterspurgte scener, fandt jeg ud af, at jeg har set hele filmen på Netflix. Så jeg kan dermed oplyse, at der på intet tidspunkt optræder underlige farver/kontraster.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Tak for info. Jeg fik løst problemet i går, det krævede åbenbart en genstart. Så jeg fjernede strømmen i 30 sekunder, derefter var billedet normalt igen. Er ikke super imponeret af Sony/Android tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |