recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkeligt problem med mit PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMærkeligt problem med mit PX70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Emne: Mærkeligt problem med mit PX70
    Sendt: 27-Juni-2007 kl. 16:54

hey hey

Mit TV blev afhentet til rep. igår pga. jeg ikke kunne få HDMI2 til at vise andet end 1080p, bare sort skræm ved 1080i / 720p kilde.

Jeg testede det så lige en ekstra gang lige inden det blev afhentet og det gav et virkelig mærkeligt resultat, så ved ikke om jeg skal tilføje det til fejl beskrivelsen.

Altså min Toshiba HD-E1 er sat til at køre 720p, jeg prøvede at sætte den i HDMI-1, det virkede perfekt. Slukkede så alt og satte den i HDMI-2 og tændte, det gav intet billede. Prøvede så det samme med 1080i, det gav samme resultat.

Prøvede så at sætte min PS3 i HDMI-1, alle opløsninger virkede. Satte den så i HDMI-2 og her virkede alle opløsninger os (720p, 1080i & 1080p).

Prøvede så at bytte kablerne rundt og det gav samme resultat.

Altså det er kun min HD-E1 der ikke virker i HDMI-2.
Det virker yderst besynderligt på mig, hvad kan det skyldes, og jeg bør vel lige gøre værkstedet opmærksom på det?

Redigeret af hyldig87 - 27-Juni-2007 kl. 16:55
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af hyldig87 hyldig87 skrev:

og jeg bør vel lige gøre værkstedet opmærksom på det?

Du skal bare beskrive fejlen/manglen til din forhandler, du skal slet ikke snakke med noget værksted...   

"de sidder ikke på værkstedet og siger find 5 fejl ... det ville være dårlig værksteds-humor"  hehe 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu