|
Mærkeligt projektor problem |
Besvar |
Forfatter | |
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2014 kl. 23:54 |
Jeg har et mærkeligt problem med min projektor. Det er en 7 år gammel Optoma HD80, hvor pæren har kørt 1.200 timer, alle på eco mode. Den er begyndt slukke ned automatisk, hvor den begynder at lyse rødt i en lampe som hedder "lamp". Dette problem har den haft helt fra starten. Strømmen skal blot pilles fra og så kan den tændes igen. Så kan der måske gå 1 år og så kommer problemet igen. Jeg har aldrig været klog nok til, at sende den rep. da problemet har været så sjældent. Nu gør den det hele tiden. Kører måske 30 sekunder eller 5 minutter og så lukker den ned og lyser i "lamp". Og nu bliver det underligt. Alle kilder er pillet fra, så det er kun projektoren og et strømkabel. Men hvis den vender normalt, hvor den står på fødderne, så gør den det ikke! Jeg tænker løs forbindelse? Den kan køre en time, hvor den står på fødderne. Tager jeg fat i den og vender på hovedet, så slukker den ned og lyser i "lamp" lige med det samme. Nogen forslag inden, at den sendes til rep? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |