|
Mørklægnings Gardiner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2013 kl. 09:35 |
Jeg er ved at bygge en hjemme biograf, hvor der er brug for mørklægning. Jeg ønsker mørklægning som kører i nogle skinner, så jeg kan gøre det 100% mørkt i rummet. Det eneste bud jeg har set indtil videre er på 5000 kr per vindue (145 x 145 cm), hvilket jeg synes er alt for meget for et mørklægnings gardin. Nogle med et par tips til hvor jeg kan finde en billigere løsning? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mørklægningsrullegardiner i Jysk og bilka til omkr 200 kr + aluskinner fra byggemarkedet til samme beløb pr vindue
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Jeg fik et tilbud fra Det Hvide Hus i Århus C til 3 vinduer, (ca. 100*150) inklusiv sideskinner og med kæde træk.
I alt 6.500 inkl moms og montering. Kan ikke huske hvad modellen hed. /Ehlz
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Tak for feedback
Jeg troede at gardiner og aluskinner skulle passe sammen på en eller anden måde? Jeg har lige lavet en forespørgsel hos topgardiner - kunne ikke lige umiddelbart se gardiner med skinner på siden. |
|
![]() |
|
SGeisler ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2013 Status: Offline Point: 1 |
Jeg fandt lige den her: http://www.dekoria.dk/offer/internet_sewing_group/6/Gardiner-morklaegning - ved ikke om det er det samme som skinner? Men ser for mig ud til den ligger rimelig tæt op af loftet, og fornemme det er det du hentyder til...
Ellers ville jeg tage ned i en gardinforhandler og snakke med dem om, hvad de kan gøre. På den måde får man nok også et bedre tilbud når man står face to face, så man kan presse lidt på rigtig jysk manér ;)
|
|
![]() |
|
Uha, det er ved at være længe siden jeg startede den tråd.
Jeg endte med at købe rigtige mørklægnings gardiner til folk med nat-arbejde. De kører i skinner og det bliver TOTALT mørkt. De kostede spidsen af en jet-jæger men det er blevet super godt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |