|
ms communicator driller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2014 kl. 21:28 |
Hej,
Så forsøger jeg mig lige en gang i dette forum. Jeg ønsker at tilgå mit arbejdes office communicator server fra min imac via wifi. Jeg kobler fint på, kan se mine kontakter, kan ringe og skrive alt jeg vil. Problemet er at jeg høvles af efter 1 min (ca). Hvilke mekanismer er det lige der er i spil hér? Gode råd ville være super |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tror umiddelbart det ville være en ualmindelig god ide at tage en snak med IT-afdelingen i stedet.Det lugter lidt af en fejlopsætning muligvis på serversiden. (og har de ikke opgraderet ms communicator til fullblown lync klient på osx? - det mener jeg da for at du kan køre eksempelvis en lync 2012 server. Der skal du vist bruge den opdaterede klient)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |