|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 08:37 |
Hej. Jeg har et hurtigt sprøgsmål, man skal jo bruge denne hacket DLL fil, og jeg har hentet den herfra http://www.netikka.net/enclave/downloads/msdtvvdec.zip Spørgsmålet er så, hvor skal jeg ligge den ? c:\windows\ Eller et andet sted ?? Jeg gik ud fra, at den skulle erstatte en eksisterende fil med samme filnavn, men jeg kan ikke umiddelbart finde nogen ved søgning.
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
Jeg har fundet den c:\windows\system32\ Men hvordan erstatter man den, jeg kan ikke få lov til det af windows ? |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
C:\windows\system32 Husk at følge nedenstående: |
|
![]() |
|
![]() |
Så var den her vist :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hej og tak for svaret, det var næsten det jeg gjorde, bare lidt mere manuelt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |