|
Måske nyt 50" TV?? Plasma eller LED?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må også tilslutte mig at anbefale Samsung 2012 modellerne, har nu haft mit 51" plasma i 3 uger, og kører perfekt, kørt 4 timer med Burn-in filen her fra siden eller blot alm. tv og film, kører dog altid lige 30 sek ruller inden jeg slukker, og albolut intet burn-in og den kører længe på samme kannal. Og billede kvalitet er i top sammenlignet med alle led tv, trods jeg valgte en af de lidt billigere udgaver.
|
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
![]() |
|
el-HL ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
Samsungen er en mulighed ja, men den er bare ikke så flot som Pana, min mening, og kan man ikke risikere at få et summeproblem så i stedet for?
Jeg tror jeg satser og køber VT50... |
|
Panasonic TX-P50VT50Y
Canal Digital HD Entertain Center WD TV LIVE PS3 Sony 32EX500 Sagem HD PVR 101-ST |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Du kunne evt. Satse på LED ;)
|
|
![]() |
|
el-HL ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
Ja, der har jeg også været, men falder tilbage på plasma
![]() Jeg har lige været i HiFi klubben, der hang et LG led og må indrømme at den stod flot i billedet, lige så flot som Panasonic led. Og så stod Samsung E8005 og Panasonic VT50 side om side med TV2 HD. Samsung stod flot, men når jeg samtidig kunne vende blikket over mod VT 50 var der ingen tvivl om billedkvalitet, og ikke mindst designet, VT50 vinder helt klart. Jeg fik samtidig en god og fornuftig snak med ekspedienten omkring en masse, og jeg er ikke mere i tvivl, jeg satser på VT50 ![]() |
|
Panasonic TX-P50VT50Y
Canal Digital HD Entertain Center WD TV LIVE PS3 Sony 32EX500 Sagem HD PVR 101-ST |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Held og lykke. Håber du er mere heldig med VT50, end jeg var med mit
![]() Det var/er ellers et fantastisk billede.
|
|
![]() |
|
skiveall ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2012 Sted: Skive Status: Offline Point: 22 |
Tillykke med dit valg, jeg har heller ikke fortrudt mit skifte.
Så lige The Dark Night Rises i år aftes på Bluray, sikke en oplevelse ;-) |
|
Panasonic TX-P50VT50Y
Iphone 4 - Ipad 2 - Apple Tv Bose Cinematic GS II |
|
![]() |
|
Jo tak, jeg håber også at jeg er mere heldig. |
|
Panasonic TX-P50VT50Y
|
![]() |
|
Jo tak, TV er leveret og jeg er ved at sætte fod på..... og så skal der eksperimenteres ![]() Det er allerede en fornøjelse at have med at gøre, total topkvalitet... |
|
Panasonic TX-P50VT50Y
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |