Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:08 |
Kampus skrev:
Brixen skrev:
XP - så er det i Kontrolpanelet "Tilføj eller fjern programmer" - ikke i listen, men i menuen i venstre side:
Tilføj/fjern Windows-komponenter.
Der kan du fjerne hak, ved det, der skal væk.
|
Ok! Fjernede hak i Windows Messenger. Så må jeg lige genstarte og se om det hjalp  |
Det gjorde det IKKE! 
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:10 |
Så melder jeg pas. Jeg kender ikke Windows Live Messenger. Den er åbenbart installeret på en anden måde end Messenger.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
aerik
Guld medlem
Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:11 |
Et koben og en hammer, så burde du være der. Du burde kunne fjerne det ved at bruge installationen til windows live.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:13 |
Brixen skrev:
Så melder jeg pas. Jeg kender ikke Windows Live Messenger. Den er åbenbart installeret på en anden måde end Messenger.  |
Jamen tak fordi du prøvede
|
 |
Pseudodeth
Junior bruger
Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 40
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:13 |
Som én tidligere var inde på kan du altid fjerne det i din opstarts config. Tryk 'Windows-tast + R' -> skriv 'msconfig' -> faneblad 'opstart' -> fjern hak fra Messenger
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:14 |
aerik skrev:
Et koben og en hammer, så burde du være der. Du burde kunne fjerne det ved at bruge installationen til windows live.
|
Og hvor finder jeg så lige den?  Jeg har jo i sin tid aktiveret skidtet, men kan ikke huske hvordan
|
 |
Pseudodeth
Junior bruger
Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 40
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:15 |
Pseudodeth skrev:
Tryk 'Windows-tast + R' -> skriv 'msconfig' -> faneblad 'opstart' -> fjern hak fra Messenger |
Følg ovenstående. Måske hedder det ikke 'opstart', men 'Startup'.
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 17:45 |
Der er 2 versioner, windows messenger (6.x mener jeg) som fulgte med windows xp og så windows live messenger som så nu er blevet en del af windows live essentials.
Hvilken en er det der starter op ?
Live: tilføj/fjern programmer og så start uninstalleren til windows live essentials så kan du komme ind og vælge hvilke komponenter du vil have installeret.
Mener ikke den gamle udgave kan slettes hvis den kan skal man nok ind i tilføj/fjern windows komponenter og så fjerne et hak derinde et sted.
Begge har altså indstillingsmuligheder der gør at du kan slå til/fra om de starter ved opstart.
Ingen af dem har genvej i Start/alle programmer/startup vel? (hvis de har så fjern dem)
Det man gør inde windows+r>msconfig>startup er at slå det fra i registry som så ikke hjælper hvis der er en genvej i startup.
Ellers så skriv en PM så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget over teamviewer.
|
 |
Rolias
Super bruger
Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 18:34 |
Hvis det drejer sig om den indbyggede Messenger klient, Windows Messenger, så skal du åbne kør og skrive: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 19:57 |
Pseudodeth skrev:
Pseudodeth skrev:
Tryk 'Windows-tast + R' -> skriv 'msconfig' -> faneblad 'opstart' -> fjern hak fra Messenger |
Følg ovenstående. Måske hedder det ikke 'opstart', men 'Startup'. |
Skal jeg skrive alt det lige som det står? Altså starte med "skriv" og de der pile imellem?
|
 |
aerik
Guld medlem
Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 20:38 |
Fandt dette på ms's hjemmeside. On the Desktop click the Start button
In the Search field type Programs and Features and hit enter
Locate Windows Live Essentials and double click
Select Uninstall and hit Continue
Place a checkmark by Messenger and click continue
Once it is uninstalled, select close and exit out of Programs and features Ved ikke om det kan hjælpe
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 25-April-2011 kl. 21:12 |
aerik skrev:
Fandt dette på ms's hjemmeside.
On the Desktop click the Start button den grønne?
In the Search field type Programs and Features and hit enter hvor? Locate Windows Live Essentials and double click Select Uninstall and hit Continue Place a checkmark by Messenger and click continue Once it is uninstalled, select close and exit out of Programs and features Ved ikke om det kan hjælpe
|
Kan ikke helt finde ud af det
|
 |