|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||
Tryk 'Windows-tast + R' -> skriv 'msconfig' og tryk enter -> gå til fanebladet 'opstart' -> fjern hak fra Messenger -> tryk Ok og genstart
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|||
Vi prøver lige en anden vej :)
Start, den grønne knap --> kontrolpanel --> tilføj eller fjern programmer --> Windows live essentials Så burde du kunne fjerne den. Har lige prøvet på min egen ´computer |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() ![]() Men PC'en tar' 3 min fra start til Outlook er indlæst og WIE er indlæst. Det synes jeg stadig er for lang tid
![]() |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|||
Er jeg da glad for at hører. Med hensyn til opstartstiden melder jeg pas, da min tager lige så lang tid. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() Redigeret af Kampus - 25-April-2011 kl. 21:52 |
||||
![]() |
||||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|||
Hvor gammel er din Windows installation? Det er en kendt sag at Windows installationer bliver langsommere under opstart med alderen.
|
||||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||||
![]() |
||||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
|||
Ja, det er også overflødigt ![]() Ud med det hele og ind med Microsoft Security Essentials. Hvis det skal være rigtig godt ind kan du smide Windows 7 og dernæst SP1 på.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19834 |
![]() |
|||
Du vil da også bare slå din computer ihjæl. Fjern alle 3 og installer MSE, kør en defragmentering af din harddisk (gerne med en defragmenter der kan samle filerne og ikke kun samle fri plads) og overvej om ikke det er på tide at du bruger Mozilla + Thunderbird. Klaus |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() Har kørt defragmentering flere gange. Og da den blev inficeret af virus for 1½ år siden, blev jeg anbefalet at installere nogle flere virus programmer
![]() Er godt klar over at den ikke kører optimalt, da den ofte står og laver "noget" selv. Dvs at lampen lyser konstant, og den ikke reagerer på mine kommandoer
![]() |
||||
![]() |
||||
Pseudodeth ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|||
Prøv evt. http://www.soluto.com/
Det kan hjælpe med at skabe overblik over hvilke unødvendige processor som starter ved opstart.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |