recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MSN+Windows Live Messenger. Hvordan disable?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMSN+Windows Live Messenger. Hvordan disable?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

puha kampus, det ville være så meget nemmere hvis du bare installerede win 7, microsoft security essentiels, og google chrome. Det kører satme godt her :)

Han behøver ikke windows 7 for at det kører godt. En god oprydning i tilføj/fjern programmer og så ms essentiels. kører helt fint hos mig. Har ingen fejl meddelelser, tager dog også ca. 3 min før jeg kan læse mails fra jeg tænder den.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 20:50
aerik > nej ved jeg godt, men jeg er bare så imponeret over win 7, har kørt med XP i 8-10 år, så uha et spring. Har haft comsen tændt i 2 uger uden reboot, det kan man ikke mærke det mindste, det kunne XP ikke klare overhovedet, jo så skulle man ikke foretage sig noget som helst i de 14 dage.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

puha kampus, det ville være så meget nemmere hvis du bare installerede win 7, microsoft security essentiels, og google chrome. Det kører satme godt her :)

Jo men er min PC kraftig nok til det?Confused
Dual core 1.86, 2gb ram, 250 gb hd

Redigeret af Kampus - 29-April-2011 kl. 21:00
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 06:33
Min bærbar er Dual Core 1.66 2gb ram 160gb hd, køre fint med Win7 home, så et kan du godt. Og dethar kørt fint i et år nu Wink
hvis du går i gang med projektet, vil jeg nok bruge dette ( Let overførelse af windows )

http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=2b6f1631-973a-45c7-a4ec-4928fa173266

Redigeret af Darknezs - 30-April-2011 kl. 06:38
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu