recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muligheder for IPTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muligheder for IPTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
berazzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér berazzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Muligheder for IPTV
    Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 19:20
Historien kort:

Jeg har pt. fiber fra Waoo (over TDC's fiber Unhappy) og TV fra Canal Digital. Det har virket fint men jeg står nu i en situation hvor jeg godt kunne bruge lidt mere fleksibilitet og den klart bedste løsning var selvfølgelig at jeg kunne få TV fra Waoo så jeg kunne benytte mig af deres trådløs TV. Men da det kører over TDC's fiber kan jeg ikke få TV fra Waoo og hvis jeg skal ha det over fiberen skal det derfor være TDC (er i hvert fald hvad jeg har fået af vide fra Waoo).
Det sammenholdt med at jeg oveni skal betale fiberleje gør at jeg mildest talt er utilfreds, men det mest presserende er at finde en god fleksibel TV løsning hvor en form for IPTV klar vil være at foretrække. Kort sagt, er det ret besværligt at udbygge nuværende Canal Digital lsøning pga husets størrelse, hvor det vil være fint med noget IPTV da jeg har net i hele hytten.
Derfor har jeg prøvet at kigge på forskellige løsninger, men synes godt nok det er svært at finde nogle definitive svar, alt hvad jeg har fundet virker enten suspekt eller vagt omkring den faktisk mulighed.
Jeg har bl.a. kigget på http://www.ideadata.dk/butik/ip-tv-2/ip-tv-boks/ hvilket ser ret fedt ud, og godt nok er boksen ikke helt billig men så vidt jeg kan se betaler man ikke abonnement??
Hvis i ligger inde med nogen erfaringer eller kendskab til noget som helst, så skrive gerne Smile

Mvh Rasmus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu