|
Muligheder med b&w panorama |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2017 kl. 19:54 |
jeg leder stadig efter panorama 2 til min ene søster og har nu også fundet en på dba. Men hun spørger til tilslutning af sonos/bluesound/heos.
Den har et optisk input, men jeg kan ikke huske (har selv haft den tidligere) om den selv vil skifte input til optisk, lige så snart Sonos aktiveres. Nogen med panorama der ved det? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tvivler jeg meget stærkt på, at den gør...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det heller ikk. Jeg er ret sikker panorama 1 gør på de to toslink inputs den så kun har.
Redigeret af Bromberg5 - 11-Juni-2017 kl. 09:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |