|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 14:08 |
Halløj Har lige et par spørgsmål angående PS3, som jeg er lige ved at købe. Den skal primært fungere som spil/BD afspiller, men er selvfølgelig interesseret i at den kan så meget som muligt, så man eventuelt kan skære ned på maskinparken.
Så vidt jeg kan forstå kan jeg gemme film/musik på den og afspille via tv/receiver. Hvordan virker dette i praksis? putter man bare en cd/dvd ind og kopierer til harddisken?
Virker Playtv fornuftigt, Erfaringer med understøttelse af DVB-T Mpeg4? Kunne jo godt tænke mig at bruge den som harddiskoptager.
Er samtidig ved at forhandle om indkøb af en PSP. Er det noget med at den kan bruges som fjernbetjening, med PSP'ens skærm? Kan man så søge/vælge musik på PS3 (via PSP'ens skærm) og afspille via receiver uden at skulle starte tv'et?
Håber der er nogen der vil dele ud af erfaringerne? Redigeret af thor-thor - 02-Juni-2009 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Ok, nu skal i jo ikke råbe i munden på hinanden! Ingen der gider at dele lidt ud af deres viden?? |
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hvis du er interesseret i at lave en god handel så har jeg
både en PS3 med PlayTV og en PSP til salg. |
|
![]() |
|
stelujen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Vedr. Play TV: Det virker upåklageligt. Flot billede, programguide og hardiskoptager fungerer perfekt. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svarene. Det ser ud til at man godt kan begynde at glæde sig
![]() |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Du kan også tage et kig på PMS(Playstation Media Server) der bruges til at streame og kopiere filer fra PC til PS3
http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Det er også et godt redskab at have ved hånden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |