|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Du kan købe din HD-boks for 2695 kr., men som ejerboks skal du derudover betale 30 kr. pr. måned, hvis du ønsker kort. Redigeret af Vilhelm - 18-September-2009 kl. 17:41 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Nå, det var dét i mente!!! Så i holdt prisen for en lejeboks MED kort op mod
en ejerboks også MED kort.. Hvis jeg havde købt havde jeg ikke taget kortet med, men det kunne i jo ikk vide ![]() - så talte vi jo bare forbi hinanden ![]() |
|
|
|
![]() |
|
felixen21 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hvad betyder det når der ud for EPG står flueben i parantes?
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
(√) er udtryk for et forbehold. Ikke alle fladskærms-tv er i stand til at vise TV Guiden eller gengive surround-lydformatet Dolby Digital 5.1. Har du set den vejledning jeg har skrevet, og som findes her på Recordere på dette sted Kom i gang med digitalt tv fra YouSee ? Redigeret af Vilhelm - 28-September-2009 kl. 23:27 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
felixen21 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har lige skimmet den, men ikke nærlæst. Det må jeg hellere gøre i morgen :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |