|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
hej shooter Hvor er det at du kan købe en LG 50PS8000 til knap 6500 kr ? |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Hejsa, Jeg har nu haft mit ps8000 i 14 dage og er rigtig godt tilfreds med det. Dog er der som nævnt retention som man skal være obs på. Jeg gav 8800 hos cinemagic og kan se det nu er steget 800kr så er da også interesseret i at vide hvor man kan få det til 6500 (måske det er plus moms?) Mylle |
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
undskyld jeg først nu men kunne ikke logge på igår fra min egen computer. ved ikke helt tror jeg har været lidt stiv da jeg tjekkede prisen da jeg var på arbejde for kan godt se nu at den står til ca. 8500 kr. har i oplevet problemer nogen gange med at i ikke kan logge på den siger adgangskode accepteret men der bliver ved med at stå log-in over i venstre kolonne?
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej shooter,
Som de andre nævner er PS8000 et rigtigt godt bud. Du kunne også overveje en 50" X10Y til knap 7000,- ![]() ![]() Flatpanels.dk cnet.co.uk trustedreviews Priser Vil du have et lidt "pænere" design tv så kunne du overveje en 50" PQ6000 fra LG (samme pris som X10'eren). Men som de andre også nævner så har det stadig retentions problemer. Held og lykke med det! |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
Har haft tv'et i 14 dage og er ikke skuffet, lækkert design med fronten ud i ét og billedet er super via yousee boksen eller full hd fra htpc.. eneste anke jeg har et som der bliver nævnt tidligere i tråden - retention, det forsvinder dog hurtigt igen ved alm tv kigning.
Men fullhd og lækkert design + 50' til 8500kr kan nemt få mig til at overse den lille detalje. :) |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg ville nok også kigge i retning af 50" Panasonic X10Y. Så er der heller ikke problemer med retention.. M.v.h. |
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
er retention et større problem hvis man mest bruger sin skærm til spil som xbox360 og ps3 ? har de billigere panasonic skærme mindre retention end lg´en og hvilke af dem matcher næsten G10 i billedkvalitet? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ja, retention vil være en smule mere udpræget ved meget spillen, da der er flere statiske (stillestående) elementer ved spil. Pana har mindre retention - tæt på ikke eksisterende. X10 matcher næsten G10 i billedkvalitet. G10 er dog stadig synligt bedre. Dit udsagn om at du ikke kan se 24p sitren nu, så du kan ikke se forskel alligevel, er i mine øjne noget fis! Du KAN se forskel. Desuden mener jeg er M87 er udstyret med bevægelseskompensation, så TV'et slet ikke laver sitren ved 24p! M.v.h. |
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
jeg spiller en del xbox360 på min lg og så slemt er problemet altså ikke medmindre man kører en megahøj kontrast eller lign - lidt tydligere end på mit gamle panasonic px80 men ikke meget.
|
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
![]() |
henrik det noget fis det du siger jeg ved nu nok bedst selv om jeg kan se hakkeri på min skærm og svaret er nej
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
pana 10Y har ikke full-hd hvilket jeg gerne vil have nødvendigt eller ej
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo netop det jeg siger! Jeg siger at grunden er, at TV'et har et kredsløb som fjerner hakkeri - det er derfor du ikke kan se, og ikke fordi du ikke er kritisk! M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |