|
Multi fjernbetjeninger |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Robert
Ny bruger Oprettet: 31-August-2004 Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 06-September-2004 kl. 22:20 | |
Jeg kan klart anbefale en Pronto, og jeg har haft min TS1000 i ca. 4 år, og skulle jeg skifte den ud, vil valget igen falde på en Pronto. Se min her.
|
||
v/ Robert - www.romabio.dk
Samsung 46M86BDX Mediacenter HP a6233.sc Amitech Mini PC tastatur Pronto Pro 7000 QNAP TS-209 NAS server |
||
BrianJVC
-- Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Sendt: 06-September-2004 kl. 22:29 | |
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
resurrection
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Sendt: 06-September-2004 kl. 23:13 | |
Jeg bruger såmænd bare den fjernbetjening som fulgte med min Pioneer surround receiver...den æder det hele. Nu hører det så med til historien, at resten af anlægget også er Pioneer, så det er vel ganske logisk. Sådan en "multi control"-fætter er jo ganske praktisk. Generelt er de fleste kvinder vist imod en 4-4-2 opstilling af remotes på sofabordet, så der tager den også kegler. Netop derfor har jeg fortalt konen at det ikke kan lade sig gøre og har derfor min. 4 stk. liggende fremme når vi ser film, hvilket er ved at drive hende til vanvid....he he Der sidder godt nok en "record"-knap på dyret, men opstår der ikke problemer med at betjene en HDD-DVD recorder? Altså med at kunne skifte mellem DVD og HDD? /Martin |
||
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution! |
||
Robert
Ny bruger Oprettet: 31-August-2004 Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 07-September-2004 kl. 08:05 | |
|
||
v/ Robert - www.romabio.dk
Samsung 46M86BDX Mediacenter HP a6233.sc Amitech Mini PC tastatur Pronto Pro 7000 QNAP TS-209 NAS server |
||
Ulvaren
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 06:36 | |
Hej derude Jeg har nu købt den de havde i Aldi til 300kr, det er en Medion. Jeg har har Philips TV og video, Sony radio og CD samt en Force sat modtager men venter på en KiSS DP-558. Alle kunne uden problemer konfigureres på fjernebetjeningen, jeg har endnu ikke været ud i alle kroge, men menuerne på TV og sat motager virker alle. Den er let at konfigurere, der er flere metoder. Som normalt kan der tates en kode ind, der kan søges på de kendte mærker, der en automatisk søgning hvor der sendes en impuls fra fjernbetjenning til apperat indtil den rigtige kode findes, alle koderne kan også løbes igennen manuelt ved at taste på kanal skift. Så nu er det bare at finde ud af hvor dan den er at bruge i hverdagen.
|
||
KlausM
Ny bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 08:50 | |
Hej Ulvaren Kan man selv programmere frit hvad der skal stå i felterne i LC-displayet, eller kan man vælge i mellem nogle faste muligheder? |
||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 15:31 | |
Sony NAVITUS RM-NX7000 /Nils Redigeret af nbu001 |
||
Jakobfc
Bruger Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 16:21 | |
MM den må man eje som Sony Freak:-) |
||
Ulvaren
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 16:58 | |
Hej derude Jeg tror man er budet lidt til det som knapperne er defineret til. Men efter det jeg har nået at læse kan og selv programmere knapper. |
||
Mikker
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 18-Oktober-2004 kl. 12:22 | |
hejsa.,.. er ny her men jeg ville smide en oplagt konkurrent til alle de fine mærker der bliver slynget på bordet.. Logitech kommer med en Remote nu her der kan klare 8 enheder... Men det virkelig fede er at den er forsynet med usb indgang så man smider den på pc'en, online på deres side, vælger modeller og mærke på sine elektroniske elskede og vupti har den lært alt den skal kunne om dine ting. Bagefter lærer du den så lige hva den skal tænde f.eks for at vise DVD, også via pc'en, så den tændet tv, amp og dvd. Desuden regristrere den om dine apperater er tændt i forvejen så den ikke pludselig slukker dem http://www.logitech.com/index.cfm/products/features/harmony/ dk/da,CRID=2078 |
||
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 04-November-2004 kl. 23:28 | |
Så slog jeg til, ikke mere ventetid - den gamle multi-fjernbetjening Cambridge et-eller-andet (opr. pris 1.400 kr.) skulle skiftes ud, til en der var lidt smartere og nemmere og forhåbentlig lige så god og effektiv. Det blev til : http://www.zitech.dk/Product/BigImage.aspx?ID=155291
Efter kort brug, må jeg sige at den skuffer ikke - den er præcis det jeg har brug for.
Den tror jeg faktisk jeg bliver glad for |
||
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |