|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 23-November-2008 kl. 14:37 |
Halløj folkens Da jeg er i gang med at forskønne husets A/V installationer, har jeg brug for nogle pæne kabelkanaler. Tidligere har jeg brugt plastkanaler, men synes ikke resultatet ser særligt gennemført ud. Jeg har søgt lidt rund omkring og fandt nogle fede nogle fra Bosscom, desværre koster de spidsen af en finanskrise... I stedet fandt jeg bl.a. via dette forum et link til Multibrackets De laver tingene til skarpe priser, og bl.a. Proshop mf. sælger deres kabelkanaler til priser på ca. 85kr. for 1,6m. (33mm. bredde) Mit spørgsmål er om nogen her i forum har købt disse kabelkanaler ? er kvalitet/finish er ok. Jeg skal bruge nogle i hvide, men er i tvivl ? er farven er højglans eller mat. hvid ? er de 100% hvide eller "knækket hvide"... lidt svært at beskrive ? (hvad med de sorte, er de matsorte eller højglans?) ? Anyone, hvad med de tilhørrende 90 graders vinkler, hvor fås de. 1000 tak for evt. hjælp
|
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvad med at høre ham som har købt dem i den anden tråd?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |