|
Multicast og internet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Champen222 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2019 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2019 kl. 10:58 |
Halløj i stuen.
Er der nogle der er kloge på multicast signal, og evt ved noget om, om man kan køre multicast signal sammen med kan forbindelse gennem en trunk port på en switch? Jeg har ikke rigtig kunne gennemskue det Mvh Daniel
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer vel an på producenten og de pågældende switche - men det kommer i virkeligheden nok mere an på hvad det egentlig er du forsøger at lave.
|
|
![]() |
|
Champen222 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2019 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha ja, det er fordi, at jeg har haft fullrate tv i mange år, og har nyligt skiftet til Waoo.
Det er så her jeg er løbet i problemer.. fullrate sendte både tv og internet signal sammen, så derfor har jeg kun gravet et kable ned til mit værksted, hvor jeg har tv og internet. Nu er det jo sådan så Waoo sender tv ud i et multicast signal og derved kan jeg ikke længere se tv i mit værksted.. Så derfor købte jeg to smart switchs fra dlink, som jeg ville prøve at sætte internet og tv signal på, og så se om man kunne sende et samlet signal af sted, for så at grene det ud dernede.. Det resultere så bare i, at multicast signalet flooder mit internet og det hele bryder sammen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |