recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multicast og internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multicast og internet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Multicast og internet
    Sendt: 15-December-2019 kl. 10:58
Halløj i stuen. 
Er der nogle der er kloge på multicast signal, og evt ved noget om, om man kan køre multicast signal sammen med kan forbindelse gennem en trunk port på en switch? 

Jeg har ikke rigtig kunne gennemskue det 

Mvh Daniel 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2019 kl. 12:22
Det kommer vel an på producenten og de pågældende switche - men det kommer i virkeligheden nok mere an på hvad det egentlig er du forsøger at lave.
Til top
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2019 kl. 12:31
haha ja, det er fordi, at jeg har haft fullrate tv i mange år, og har nyligt skiftet til Waoo. 
Det er så her jeg er løbet i problemer.. fullrate sendte både tv og internet signal sammen, så derfor har jeg kun gravet et kable ned til mit værksted, hvor jeg har tv og internet. Nu er det jo sådan så Waoo sender tv ud i et multicast signal og derved kan jeg ikke længere se tv i mit værksted.. Så derfor købte jeg to smart switchs fra dlink, som jeg ville prøve at sætte internet og tv signal på, og så se om man kunne sende et samlet signal af sted, for så at grene det ud dernede.. 
Det resultere så bare i, at multicast signalet flooder mit internet og det hele bryder sammen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu