|
Multifjernbetjening. Hvilken en? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2014 kl. 21:56 |
Hej allesammen
Jeg har efterhånden en større samling af fjernbetjeninger liggende på sofabordet.Desværre er der ikke meget WAF, eller for den sagt skyld WUF faktor i det. Derfor overvejer jeg at investere i en multifjernbetjening,men hvad skal man vælge?? Hvad findes der egentligt af alternativer til Harmony fjernbetjeningerne? Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tålmodighed og lidt programmeringsevner, vil jeg foreslå at du køber dig en Beo4 + Lintronic løsning. Jeg er nu på tredje år med min og stadig pisse glad for den.
Men den koster og den er ikke så "plug and play" som Harmony. Til gengæld er det en helt, helt anden oplevelse at bruge..... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Harmony virker tilfredsstillende. Gav 300kr for en One i sin tid. Da den voldte problemer med min STB, blev den straks byttet ud med en Touch uden udgift for mig.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
bruger harmony smart control. og det virker 100%
10-15 minutter og du er kørende Test af smart control |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Har også harmony smart.
Har også haft harmony før som jeg ikke var tilfreds med, Men men harmony smart er blevet MEGET bedre. Har ikke oplevet fejl, syncproblemer etc. Den funker bare. Kan også godt lide den simple lille control. |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Kan den nye BeoRemote One bruges? den har høj WAF, med det kan være du skal besøge et B&O center og høre dem og det overhovedet vil virke.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
Hvis du sætter pris på betjeningsvenlighed og kan nøjes med en der kun kan styre 4 enheder, vil jeg anbefale en Logitech Harmony uden display. Det sidste er vigtigt for betjeningsvenligheden.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Du kan styre 6 enheder med harmony smart control ( har ikke display )
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej, den vil ikke virke. Den virker kun med B&O produkter. Det er deres TV der kan styre andre enheder - ikke fjernbetjeningen. Den vil nok heller ikke virke med Lintronic i første omgang. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Vil også anbefale Logitech Smart Control, er super glad for min egen.
Og så er den på tilbud i denne weekend i Elgiganten til kun 699,- http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/LTHARMSMART/logitech-harmony-smart-control-fjernbetjening Redigeret af Giffel - 10-Maj-2014 kl. 17:17 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
Men er den med Hub til ?? |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Selvfølgelig kan en BeoOne Remote's basale betjeningsfunktioner benyttes med en Lintronic løsning! IR-koderne vil jo være de samme som det har været de sidste 20+ år.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |