|
Multifjernbetjening. Hvilken en? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fra "Mere Information" på Elgigantens hjemmeside: Inkluderet: Harmony Hub Fjernbetjening (med batteri) Miniomformer USB-kabel AC-adapter Brugermanual |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Ja, men eftersom joysticket mangler på One, så har du en del færre knapper at ruffe med. Det vil kræve en opdatering at få fuld glæde af One. Jeg tester det når jeg får den hjem. Redigeret af Torben Rasmussen - 11-Maj-2014 kl. 11:48 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
|
Og opdateringen er på vej......
Klaus |
||
![]() |
||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
|
Har brugt en harmony one i 4 år nu og er glad for den. den har lys i knapperne når den bevæges og knapperne har forskellig udformning hvilket gør det nemmere at finde den rigtige. touch skærm med customiserbare knapper og flere sider lyder mega smart men det fungerer efter min mening ikke i praksis, det er for svært at ramme den rigtige knap på skærmen så rigtige knapper er meget bedre. Bruger den med TV, samsung box, denon receiver, MED&er mediaafspiler. den virker ikke umiddelbart med Appletv som jeg lige har købt, men det kan vist fikses jeg har bare ikke prøvet endnu. Den kan eks. lære det "lange" tænd signal som mit pana px80 tv har brug for...
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Hvis Michael var smart så lavede han lintronic så man selv kunne lærer den b&o koderne så kunne man få brugere til at tilføje beo one i samme stil som man tilføjer en pioneer remote til lintronic. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |