recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multifjernbetjening. Hvilken en?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multifjernbetjening. Hvilken en?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af BorgHammer BorgHammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Vil også anbefale Logitech Smart Control, er super glad for min egen.
Og så er den på tilbud i denne weekend i Elgiganten til kun 699,-
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/LTHARMSMART/logitech-harmony-smart-control-fjernbetjening

Men er den med Hub til ??

Fra "Mere Information" på Elgigantens hjemmeside:

Inkluderet:
Harmony Hub
Fjernbetjening (med batteri)
Miniomformer
USB-kabel
AC-adapter
Brugermanual

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Selvfølgelig kan en BeoOne Remote's basale betjeningsfunktioner benyttes med en Lintronic løsning! IR-koderne vil jo være de samme som det har været de sidste 20+ år.

M.v.h.

Ja, men eftersom joysticket mangler på One, så har du en del færre knapper at ruffe med. Det vil kræve en opdatering at få fuld glæde af One. Jeg tester det når jeg får den hjem.

Redigeret af Torben Rasmussen - 11-Maj-2014 kl. 11:48
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 07:36
Og opdateringen er på vej......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 09:46
Har brugt en harmony one i 4 år nu og er glad for den. den har lys i knapperne når den bevæges og knapperne har forskellig udformning hvilket gør det nemmere at finde den rigtige. touch skærm med customiserbare knapper og flere sider lyder mega smart men det fungerer efter min mening ikke i praksis, det er for svært at ramme den rigtige knap på skærmen så rigtige knapper er meget bedre. Bruger den med TV, samsung box, denon receiver, MED&er mediaafspiler. den virker ikke umiddelbart med Appletv som jeg lige har købt, men det kan vist fikses jeg har bare ikke prøvet endnu. Den kan eks. lære det "lange" tænd signal som mit pana px80 tv har brug for... 
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Og opdateringen er på vej......

Klaus

Hvis Michael var smart så lavede han lintronic så man selv kunne lærer den b&o koderne så kunne man få brugere til at tilføje beo one i samme stil som man tilføjer en pioneer remote til lintronic.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu