|
Multifjernbetjening?? |
Besvar |
Forfatter | |
Jacob Bentzen
Bruger Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Emne: Multifjernbetjening?? Sendt: 29-Marts-2006 kl. 00:46 |
Kan man få en der kan bruges til Pioneer TV og DVD-optager, TDC Selector og Thomson sattelit modtager??
For gider ikke have 3 forskellige liggende :) |
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Sendt: 29-Marts-2006 kl. 07:48 |
Jeg har lige købt denne fjenbetjening fra logitech: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159190 Og er meget tilfreds! De er vildt at den kan fås til 400kr, jeg så den i fona til 800,- Det kræver dog at har en pc med internetadgang, og en halv times opsætning. Jeg bruger den til mit nedenstående udstyr, plus min gamle selector Sagem IDC4410 og det virker som det skal. Den har i øvrigt langt bedre rækkevide end nogen af de remotes jeg har i forvejen. |
|
tchris
Bruger Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
Sendt: 30-Marts-2006 kl. 20:13 |
Hej ! Logotech'en kan kun anbefales, funker helt fantastisk til pengene. Jeg har en thomson dvd og hardiskoptager, amitech tv, digiality dab radio, digitalt tv modtager fra digiality og en ysp-800, og fjernbetjeningen virker uden problemer med disse apperater. Det eneste jeg bøvler lidt med er opsætningen af multiknapperne, dvs. muligheden for at starte alt op, uden at skulle starte hver enkelt apperat op seperat ! MVH Tchris |
|
vipmlo
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
Sendt: 31-Marts-2006 kl. 09:48 |
Jeg har en Logitech Harmony 885. Fungerer perfekt. Ikke noget med at tænke på hvad de forskellige enheder skal være indstillet på. Og det allerbedste er at resten af familien kan anvende anlægget uden hele tiden at spørge hvad man skal trykke på
|
|
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Sendt: 31-Marts-2006 kl. 10:07 |
Jeg har den her den fungerer også rigtig godt for mig, og det er ikke nødvendigt at pege direkte mod øjet på udstyret. Jeg betjener, dvd, reciever, tv, selector |
|
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 31-Marts-2006 kl. 11:11 |
@Bendix eller nogen andre med Touch-screen remote Hvordan føles fjernbetjeningen i brug, nå nu den har touch-screen? Jeg synes måske, at det må virke lidt mærkeligt uden fysiske taste...? Er vant til, når man har lært en fjernbetjening at kende, at man så kan finde knapperne i blinde, ved at føle sig frem. Skal man ikke kigge på tastaturet/skærmen hver gang man skal taste? Og kommer man ikke nemt til at ramme nabo-tasten? Bestemt ikke fordi jeg vil virke nedsættende, for det er sikkert en god remote. Men har bare aldrig prøvet sådan én "live", og ville derfor bare gerne høre meninger fra ejerne af touch-screen remotes. Redigeret af MadManMingo - 31-Marts-2006 kl. 11:12 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |