recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multifjernbetjeninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultifjernbetjeninger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Popeye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Multifjernbetjeninger
    Sendt: 21-Februar-2005 kl. 21:03
Er der nogen der har erfaringer med multi-betjeninger og hd/dvd-optagere. Jeg tænker her på at der er jo en hulens masse specielle features/knapper der skal erstattes.
Har selv en Phillips hdrw720.
Til top
LegoLover Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2005 kl. 00:35
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2005 kl. 08:27

One for All klarer det hele og lidt til, måske enda funktioner som ikke er på den originale fjernbetjening.

Flemming

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2005 kl. 18:55
Bruger nu på 3.måned min PDA. En HP Ipaq 2210,og det fungerer faktisk over al forventning.Den har erstattet 5 remotes.Fordelen er,at man selv kan tildele og navngive taster i en uendelighed.En lidt dyr løsning,hvis man ikke i forvejen har en HP PDA. 
Til top
Erik-e Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2005 kl. 20:42

One for all er et godt bud. Jeg har selv haft en af dem, men jeg synes selv at jeg fandt en bedre løsning. På www.fjernbetjeninger.dk fandt jeg en remotec rbw6110. Den har utrolig mange fabrikater indbygget. Den har også lærefunktion, det smarte ved den er at man kan selv navngive knapperne. Min Pioneer 520 recorder har mange specielle knapper, så man kan selv vælge hvad knapperne på lcd displayet skal hedde. Dermed har du altid styr på de forskellige funktioner.

Man kan også flytte rundt på knapperne, således at de mest brugte altid er ved hånden. 

Man kan også (hvis man køber en docking station, og downloader et program) selv bestemme knapperne størrelse på displayet.

Denne fjernbetjening er jeg selv utrolig glad for.

 

Erik Pedersen
Til top
dvd-dyr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2005 kl. 07:50
Jeg har adskillige OneForAll-fjernbetjeninger. De er billige og så har jeg haft succes med at styre alle de apparater jeg har haft. Fidusen er, at der på de større modeller findes et "hemmeligt" stik i bunden, som en gruppe på Internettet har afdækket fuldstændig. På den måde kan man sætte det hele op fra sin PC. Se mere på denne link.

Jeg kan f.eks. anbefale denne fjernbetjening. Jeg har lige købt én på Ebay for $7.49 (og så var den endda ny).

/Kjeld
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu