recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multimedia rum - Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultimedia rum - Hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Patdup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Multimedia rum - Hjælp
    Sendt: 16-April-2010 kl. 10:01
Hej Folkens...

Jeg ville høre om der var nogen stykker som havde lyst til at hjælpe en nybegynder med opsætning, køb og idéer til hjemmet.

Jeg er pt i besiddelse af fjernsyn i stuen, fjernsyn i køkkenet, HP computer som rummer alt mit musik, en Mac, Sony forstærker med højtalere + sub og PS3.

Har tænkt lidt over køb af en AirPort ekspress så jeg kan afspille musik trådløs via min mac.
Med tiden kunne jeg godt tænke mig at kunne styre musikken i de forskellige rum.

Jeg håber på at der er nogen friske sjæle som vil hjælpe mig og som vil komme med en super ide.

På forhånd tak - Patrick

Redigeret af Patdup - 16-April-2010 kl. 10:03
Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2009
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2010 kl. 22:29
Start med en NAS - alting bliver bare nemmere Smile

Derefter udbyg med Sonos eller Logitech( kan ikke lige huske navnet), hvis altså det er det du vil.
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 00:47
Er MEGET enig med Molberg. start med at købe en NAS. f.eks en Qnap. kan kører Itune-server, Timemachine, iphoto, iscsi.... https://www.facebook.com/video/video.php?v=106769832668148 Har haft 3 forskellige.. kan kun anbefale dem..
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 11:13
Vil på det varmeste anbefale en Synology NAS, det er så lækkert, og den kører i den grad godt.
Har bl. a. indbygget torrent klient, itunes server, musikafspiller (i web client).
Især bruger jeg musikafspilleren meget når jeg er på arbejde, på den måde ka jeg tilgå min musik over internettet.
En 110 el. 210 passer meget godt til hjemmebrug alt efter hvor mange diske du skal have i, jeg har selv en 107+ med en 1,5 TB disk i og det er rigeligt til mig.
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu