recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multimedia World - erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultimedia World - erfaringer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wavez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Multimedia World - erfaringer?
    Sendt: 09-Juli-2007 kl. 07:55

Hej alle,

Jeg står og skal købe et Philips 42PF9831D og har set, at Multimedia World på Falkoner Allé er et af de billigste steder. Er der nogle, der har erfaringer med køb derfra? Kravet er en fysisk butik, da jeg vil have et sted at gå hen ved reklamationer osv.

På forhånd tusind tak

Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 10:31

Hey.

Jeg har handlet en del computerhardware hos dem, og det har været helt fint. Jeg er ikke super imponeret over deres viden på det område, men prisen og en den efterfølgende service (da jeg skulle have byttet en defekt harddisk), var helt iorden.

/Ersgaard

/Ersgaard
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 10:46

bor lige op af dem og har/havde altid handlet der indtil et par år siden..

Ved ikke hvad der skete med dem men de er blevet nogen rigtig svin for at sige det lige ud..

1. de aner ikke en skid om hvad de sælger eller kan komme med råd (eksemple. var inde for et stykke tid siden for at finde en cpu køler til min lillebrors gamle comp som stadig bruger socket a. manden bag diske sagde det havde de ikke mere. men jeg gik alligevel over for at kikke selv da han viste mig hvor hans kølere stod og jeg fandt 3 der understøttede socket A.. flot helle..)

2. hvis der er den mindste fejl på hvad du har købt for du helt sikkert ikke dine penge tilbage om så du kommer tilbage sammen dag. så sender de den bare til rep og så kan du vente 2 måneder på at få den tilbage.

3. de har aldrig en skid på lager..

dejligt at komme af med lidt vrede..

mit råd som du kan læse er at ofre de 1-200 mere og find en ordentlig forhandler. alle jeg kender er stoppet med at handle der nede pga den elendige service..

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af wavez wavez skrev:

Hej alle,

Jeg står og skal købe et Philips 42PF9831D og har set, at Multimedia World på Falkoner Allé er et af de billigste steder. Er der nogle, der har erfaringer med køb derfra? Kravet er en fysisk butik, da jeg vil have et sted at gå hen ved reklamationer osv.

På forhånd tusind tak

Husk når du handler i en fysisk butik, så har du ikke nødvendigvis 14 dages fortrydelsesret. (det er der dog mange der tilbyder alligevel, og butikker som Elgiganten har hele 30 dage).

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu